Coolio 2 Skrevet 30. Oktober, 2013 Jeg har indtryk af at der er lidt forskellige opfattelser af min favoritpige og føler et jeg må bidrage med en anmeldelse af hende. Lad os bare få det afklaret med det samme: Cassandra er en eventyrlig smuk og velskabt pige, det smukkeste jeg endnu har set i branchen. 22 år, langt lyst hår, de flotteste blå øjne, en fantastisk slank krop, nogle meget velsiddende naturlige ungpige bryster ( og et tandsæt enhver tandlæge vil synge haleluja over! Udover at være ufattelig smuk så er hun ret kvik, meget udadvendt og snaksagelig, har inderst inde et sødt væsen og en fantastisk sans for humor. Har tilbragt en del dejlige stunder med hende og det bliver altid grint meget. Når alt det er sagt skjuler der sig også - som total kontrast til hendes udadvendte væsen - en lettere genert pige som for som hun siger at "beskytte sig selv" undgår øjenkontakt under akten og hverken kysser eller på nogen anden måder viser nogen særlig grad af indlevelse. GFE effekten er dermed tæt på 0 og jeg kan forestille mig at der er nogle derude der kan blive skuffet af netop denne kontrast og føle sig "snydt" af at blive mødt af denne udadvendte indbydende super flotte blondine der så nærmest virker modsat når det kommer til stykket. Det er her vigtigt at huske at fokusere på de gode ting og ikke modsat! Alt i alt er Cassandra for mig en fantastisk dejlig og meget naturlig smuk pige. Jeg håber virkeligt at i behandler hende pænt som jeg selv altid har gjort! Jeg tør slet ikke tænke på hvilken success denne skønhed kunne få hvis hun gav sig lidt på GFE effekten. 10 skala: Ansigt 11 Krop 11 Bryster 10 Service 6 Indlevelse 4 Value 7 Stedet 2 ...pænt og veldrevet, men telefondamen sparker nærmest døren ind når 2/3 af tiden er gået. Det er uprofessionelt og når man samtidig indregner at Romantica er det dyreste sted i byen synes jeg det er virkelig skidt!!! Var det ikke for Cassandra ville jeg ikke komme der mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brillex 73 Skrevet 30. Oktober, 2013 Hun ser fandme også lækker ud. Hun er helt klart på to-do listen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 484 Skrevet 30. Oktober, 2013 Jøsses, hun er flot http://www.romantica.dk/pigerne/cassandra BB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3550 Skrevet 30. Oktober, 2013 Ja hun er virkelig lækker. Men jeg ved ikke om jeg ville kunne nyde fræk samværd med hende, hvis hun er så kølig i sengen som beskrevet ovenfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeglad 322 Skrevet 31. Oktober, 2013 Tak til Coolio for en berettiget anmeldelse. Jeg har selv været vildt begejstret for Cassandra http://www.romantica.dk/pigerne/cassandra siden hendes debut for 3 år siden. Normalt vender jeg ellers ikke tilbage til en pige, som ikke kysser. Men Cassandra har været min store undtagelse, og jeg har faktisk besøgt Cassandra flere gange end nogen andre. Det har ikke været rigtig GFE, som jeg ellers går meget efter; men for mig alligevel i dette tilfælde med en bekræftende og livgivende glæde, begejstring, indlevelse og intensitet. Først og fremmest, fordi hun i mine øjne er så eventyrligt køn og flot og har den mest fuldkomne krop, både at se på og at røre ved. Perfekt og uspoleret ungpige skabt af gode gener. Men lige så meget fordi hun hver gang har været så sød og smilende og glad. Masser af solskin fra de smukke øjne og det ualmindelig kønne ansigt, og faktisk også meget ægte glæde ved udfoldelserne på lagenerne. Og en ægte interesse i at glæde, og formentlig også lidt fryd over i at blive usædvanligt beundret. Jeg har ikke undladt at give hende velfortjente og ærligt mente store komplimenter, og det har måske bidraget til hendes glæde og tryghed ved mit selskab. Derfor har jeg også altid oplevet hende som en varm og glad pige. Den første gang var hun måske nok forsigtig og lidt kropsligt tillukket (og det kan jeg i grunden sagtens sætte mig ind i med aldersforskel osv), men ellers altid varm og deltagende med masser af smil og øjenkontakt. Jeg synes, at Cassandra bryder flere karakterskalaer, og hendes perfekte bryster skal i den grad med i det oprør mod enhver skala. Højeste æstetik for mine øjne og mine hænder. Og jeg har gang på gang oplevet, at de er berusende velskabte (robust følsomme) til stor nydelse for os begge. Ligesom Coolio opfordrer jeg alle til at behandle Cassandra pænt og som fortjent. Selvfølgelig spiller kemi ind, og ikke mindst den attitude, som vi hver især kommer med. Så min tilfredshed og begejstring opleves formentlig ikke ens af alle. PS: Hvorfor er der dog så mange, der beskriver gentagne triste oplevelser efter fupannoncer fra udenlandske piger, når høj kvalitet hos de mest fantastiske danske piger reelt ikke koster meget mere? Er der mon en særlig spænding og tilfredsstillelse ved at gamble med at blive snydt? Nuvel, besøg ikke Cassandra, hvis det kun er fuld GFE, der tæller. Men også det fås hos vildt søde og smukke danske klinikpiger, hvis man ser sig for og læser beskrivelser og anmeldelser. /Pigeglad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Revisor.man 29 Skrevet 31. Oktober, 2013 Min oplevelse med Cassandra kan der ikke kommenteres yderligere på. Det fremgår med al ønskelig tydelighed, at hun ikke skal forvente et genbesøg fra mig... Det glæder mig at I finder stor glæde ved hende, jeg gider bare ikke knalde en smuk, men død, dukke. I min verden er det totalt usexet at optræde som hun gjorde, da jeg besøgte hende. En pige der til gengæld er medlevende, snakkesalig & ikke er bange for at lege med, er i min optik klart at foretrække. Cassandra er bestemt en køn pige, men ikke en jeg vil vende mig om efter på gaden. Konklusionen er jo bare, at vi som kunder er forskellige - ligeså er vores preferencer... Og heldigvis for det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1143 Skrevet 31. Oktober, 2013 Jeg besøgte Cassandra, dengang hun kaldte sig Claudia hos Pussy Galores. Det var en ganske trist oplevelse. Jeg tror lige, at jeg poster min anmeldelse fra Venuslogen, som jeg lavede dengang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1143 Skrevet 31. Oktober, 2013 Kopieret fra Venuslogen: Jeg har besøgt Claudia hos Pussy Galores for tre måneder siden, men jeg har desværre ikke kunne finde tiden til at skrive en udførlig anmeldelse af besøget, men jeg vil da gerne lige ridse hovedpunkterne op. - Claudia er utvivlsomt den lækreste pige, jeg nogensinde har betalt for at have sex med. Alt er simpelthen perfekt i mine øjne - ikke mindst hendes virkelig lækre røv! Og så har hun et virkelig smukt ansigt - et punkt, hvor jeg ellers tit bliver skuffet, når jeg betaler for sex. - Claudia giver en ganske fin behandling. Der er ikke meget øjenkontakt eller nærvær til stede, men med det udseende udseende er det en fornøjelse at ligge nøgen oven på hende. - Mængden af glidecreme var ikke større end mange andre piger, jeg har besøgt på denne måde. - Hvad tiden angår, synes jeg, at Claudia har et lidt mærkeligt syn på dette. Jeg købte en halv time, men et kvarters tid inde i hoppeturen gør hun mig opmærksom på, at hu nok snart skal give mig den med hånden. Jeg siger, at jeg har købt en halv time, hvilket hun griner lidt arrogant af, for "vi kan jo ikke ligge og bolle i en halv time"...det overraskede mig noget, så jeg trak tiden efter bedste evne, og endte med at få den med hånden efter en godt 20 minutters tid. Jeg vender ikke tilbage til Claudia - bliver simpelthen nødt til at have lidt mere nærvær. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coolio 2 Skrevet 31. Oktober, 2013 Tak pigeglad for din beskrivelse af hende. Jeg er enig i det du skriver og kan især genkenden den med at hun er rigtig glad for at glæde, når tingene går op i en højere enhed. Jeg vil også mene at hun tøer op efterhånden som man lærer hende at kende. Kan sagtens sætte mig ind i RevisorMans og Morabitos oplevelse idet hun første gang kan virke kold og dermed lidt ligeglad. Jeg tror dog ikke at det er hendes mening. På samme måde har hun det med at sige fra overfor nogle ting hun ikke bryder sig om . Det virker meget direkte og kan hurtigt opfattes arrogant, selvom jeg er overbevist om at det ikke er ment sådan. Når man kender hinanden bedre opstår disse situationer ikke længere, idet man ved at lære hinanden at kende bedre får afstemt forventningerne på begge sider. Man er hermed udover disse ting. Som sagt pas rigtig godt på hende derude! Coolio Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FORTE 424 Skrevet 1. November, 2013 Har dd. været hos Cassandra for at tilfredstille min nysgerrighed. Min klar melding til alle jerud er: LAD VÆR MED AT BESØG HENDE ...med mindre I har lyst til at knalde en dum kold dør, måske en pæn én, dog stadig bare en dum pæn dør Hun kom ind og hilste på mig i venteværelset og virkede imødekommende og charmerende. Jeg gik ind i værelset med hende og før jeg bestilte og betalte kunne jeg mærke hvor akavet hun enlig har det med det erhverv hun har påtaget sig, jeg rejste mig op og var lige ved at gå men endte med at bestille en BJ og dansk /15minutter til 800 kr. Vi gå igang og der er ingen...absolut ingen personlig kontakt! Hun er god med munden dog alligevel enorm kold og fraværende, virkelig mærkeligt... Jeg spørger hende "kan du ikke vise mig din fisse og lege lidt?" "Jo da!" svare hun. Hun røre 1 sekund, bogstavelig talt hel mekanisk ved fissen og sætter sig op på mig. Da hun begynder at ridde mig, går det op for mig at hun er ret talentfuld med at isolere sine hofter og hamre baller og fissen op og ned... det var en ok riddetur, stadig... føltes det vitterligt som jeg kan forstille mig at kneppe en lolitadukke må føles...ligeså upersonligt, ligeså køligt, ligeså tomt og lige så underligt Jeg er i mine egne tanker...fraværende og tænker...hva laver jeg her med sådan en dum dåse? Der blir banket på ... Tilbage til virkeligheden og jeg konkludere hvis hun opføre sig som en kold tankeforladt kneppedukke så må jeg bare tage hende som det hun er... Uden at spørge, vender jeg hende om på hendes fire og gennemknepper hende hårdt og ligepå som en sæk kartoffler indtil jeg kommer! Tag tøj på ...er lige ved at give hende et par gode råd enten "har du bollet en dør? Sådan var det at bolle med dig" eller "For din egen og mændendes pengepungs skyld burde du grundig genoverveje om du skal fortsætte med det her" dog holder jeg bare min mund, undviger hende når hun skal til at sige farvel... Jeg gå ud af døren og tænker...sikke et spild! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coolio 2 Skrevet 1. November, 2013 Tak for inputet Forte. I mine øjne et klassisk eksempel af hvordan man netop ikke skal gøre når man besøger Cassandra og nu havde jeg enda beskrevet det så grundigt i min anmeldelse af hende. Hvis du vil besøge en pige der har hele pakken (og det har Cassandra som før nævnt ikke) så skulle du prøve Naya Cassiopeia. Hun er smuk, vild, kysser og indlevelsen er i verdensklasse! Det er 10 taller til ansigt, krop, service og sted, dog ikke indlevelsen den står til et 11 tal!!! Hun har bare det hele! Naya er bare WOW! ...det er Cassandra faktisk osse når man lærer hende at kende, MEN på en hel anden måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg