Hop til indhold
Joen

Mistress Spankerella stor københavn

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende og hun er absolut et besøg værd. Hun er god til at læse dig og går lige til grænsen og mere til, hvis hun kan mærke det er ok. Jeg prøvede ting jeg aldrig havde drømt om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pete6 skrev, den 17.12.2022 at 21:38:

Jeg har besøgt hende og hun er absolut et besøg værd. Hun er god til at læse dig og går lige til grænsen og mere til, hvis hun kan mærke det er ok. Jeg prøvede ting jeg aldrig havde drømt om.

Dejligt du havde en god oplevelse hos mig Pete6 :-) Jeg rykker trods alt kun grænser hvis jeg kan mærke det er helt ok, som det tydeligvis har været med dig. Jeg er glad for du fik mere ud af dit besøg end hvad du regnede med :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxpeter skrev, den 18.12.2022 at 16:18:

Spændende, kan du i ikke skrive lidt mere

er hun til at man rører hende og giver hun afslutning eller skal man selv give en “hånd” med

Hej xxpeter. 
 

Berøring tillader jeg ikke med mindre jeg selv beder om det. Og afslutning giver jeg selvfølglig, hvis jeg altså mener du har fortjent det ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...