Hop til indhold

Mistress Spankerella stor københavn

Featured Replies

• 3 weeks later...
Skrevet

Slet ingen, der har erfaringer?

• 2 months later...
Skrevet

Jeg har besøgt hende og hun er absolut et besøg værd. Hun er god til at læse dig og går lige til grænsen og mere til, hvis hun kan mærke det er ok. Jeg prøvede ting jeg aldrig havde drømt om.

Skrevet

Spændende, kan du i ikke skrive lidt mere

er hun til at man rører hende og giver hun afslutning eller skal man selv give en “hånd” med

Skrevet

Kan du uddybe det?

Skrevet

Siger bare, afsted. 

• 2 weeks later...
Skrevet
Pete6 skrev, den 17.12.2022 at 21:38:

Jeg har besøgt hende og hun er absolut et besøg værd. Hun er god til at læse dig og går lige til grænsen og mere til, hvis hun kan mærke det er ok. Jeg prøvede ting jeg aldrig havde drømt om.

Dejligt du havde en god oplevelse hos mig Pete6 :-) Jeg rykker trods alt kun grænser hvis jeg kan mærke det er helt ok, som det tydeligvis har været med dig. Jeg er glad for du fik mere ud af dit besøg end hvad du regnede med :-) 

Skrevet
xxpeter skrev, den 18.12.2022 at 16:18:

Spændende, kan du i ikke skrive lidt mere

er hun til at man rører hende og giver hun afslutning eller skal man selv give en “hånd” med

Hej xxpeter. 

Berøring tillader jeg ikke med mindre jeg selv beder om det. Og afslutning giver jeg selvfølglig, hvis jeg altså mener du har fortjent det ;-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.