Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har mulighed for at få massage betalt af min arbejdsplads, men det er svært at benytte sig at thai-stederne da de som oftest påstår at kort-terminalen ikke virker, og kvitteringer aner de ikke hvad er. Er der nogen der kan anbefale et sted på sjælland hvor der er lidt mere orden i sagerne, og hvor man stadigvæk får den gode thai-oplevelse? Søger ikke sex, men god massage der er bedre og mere nærværende end hvad man typisk oplever hos en dansk fysiurgisk massør :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FodFyr

Tror du også din arbejdsplads vil betale for happy ending som tilbydes hos de fleste thai massere, det er vel det i i bund og grund søger tænker jeg, ellers kunne du gå til alm massør .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mrfisher
FodFyr skrev, for 4 minutter siden:

Tror du også din arbejdsplads vil betale for happy ending som tilbydes hos de fleste thai massere, det er vel det i i bund og grund søger tænker jeg, ellers kunne du gå til alm massør .

fordele ved enkeltmandsfirma :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Chiang Rai Wellness, Bernstorffsvej 13a i Herlev, har kortbetaling og mulighed for kvittering. De er også 100% grønne, så ingen happy end, men de er rigtig gode til at arbejde målrettet med skavanker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dokkun i Glostrup har også kortbetaling og jeg ved der kommer en del kvinder der skal bruge kvittering .

Apex Siam på Frederiksberg er det samme 

Del dette indlæg

Link til indlæg
FodFyr skrev, for 1 time siden:

Der står nok ikke udspecificeret på kvitteringen at man har fået massage til 500 og happy end til 300, men nok bare massage 800.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FodFyr
Lauersen skrev, for 6 timer siden:

Der står nok ikke udspecificeret på kvitteringen at man har fået massage til 500 og happy end til 300, men nok bare massage 800.

Øhhh nej, men 800 kr for alm massage lyder vel lige i overkanten hvis ens arbejdesgiver skal betale. Tror du ikke de vil undre sig når kollegane kommer med en regning på 500 kr for en times massage ?  Det er tilladt at bruge hovedet .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
FodFyr skrev, Lige nu:

Øhhh nej, men 800 kr for alm massage lyder vel lige i overkanten hvis ens arbejdesgiver skal betale. Tror du ikke de vil undre sig når kollegane kommer med en regning på 500 kr for en times massage ?  Det er tilladt at bruge hovedet .

Nu skriver trådstarter jo, at han ikke er interesseret i sex, men kun massage og her findes der grønne thai klinikker, hvor massage kan variere fra 350-500 kr. så det er jo ikke noget problem. Eks. https://www.centrumsthaimassage.dk/

Men derudover kan man nok altid få en regning på det beløb som firmaordningen nu gælder, hvor der står massage, der er som regel et maks beløb man kan få og så må man jo selv betale differencen, hvis det er det man vil.
Så ja, det er tilladt at bruge hovedet og hvis man så lyster, kan thaimutter bruge/massere pxxhovedet og så er alle forhåbentligt glade.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Klipklap skrev, for 33 minutter siden:

Øøøh.   Alle klinikker har mobile pay idag.   Glem dog det med kort …. 2022 !!

Nej det har de så ikke og det er heller ikke alle hvor en erhvervs mobilepay aftale kan lade sig gøre og heller ikke altid kan betale sig økonomisk.  MobilePay er jo heller ikke gratis at anvende for erhverv som det er for private. Nogen skal jo betale og det er så virksomhederne der gør det. 

Derudover findes der mange alternative betalingskort løsninger end nets som kan være attraktive og de understøtter ikke mobilepay

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...