Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg var en tur forbi Julia i går aften.

Stedet ligger meget tæt på kultorvet, ikke den mest travle vej så jeg ville kalde det rimelig diskret. Julia giver meget præcise instruktioner omkring hvordan man kommer ind det rigtige sted.

Jeg kom frem og mødte en Julia iført en tynd fræk kjole. Jeg blev ført ind i lokalet hvor seancen skal finde sted. Blev tilbudt at tage et hurtigt bad, hvilket jeg gjorde. Herefter var det ind og ligge på sengen.

Jeg lægger mig på maven og Julie smider tøjet. Så bliver jeg smurt ind i dejlig varm olie og hun går så i gang med at massere, med godt brug af hele kroppen. Under massagen er der god fokus på pikken, hvilket jeg er vild med!

Efter noget tid på maven bliver jeg bedt om at vende mig om, og nu er fokus fuldt ud på pikken. Det hele er meget sensuelt og Julia kæler virkelig for det. Efter noget tid sætter hun sig på mit bryst, som skulle vi til at lave en 69 og der er fuldt udsyn til den daglige mis og røv, som også får lidt opmærksomhed, dog kun med fingrene.

Julia tørrer så pikken af med noget papir og der kommer et kondom på. Hun går i gang med munden, hvilket var ok, jeg har prøvet bedre. Efter lidt tid sætter hun sig på den og man får en gang reverse cowgirl, hvilket er et lækkert syn med hendes frække røv.

Ikke længe i den stilling før jeg bliver beordret at tage hende i doggy style. Der går ikke længe før jeg eksploderer, siden pikken er godt varmet op med alt massagen.

Det hele er meget intimt og sensuelt og efter hele akten sad vi bare og snakkede lidt, og nussede hinanden.

Det eneste jeg ville sætte fingeren på, er at der går flere kvinder rundt i lejligheden på samme tid, som man tydeligt kan høre under akten, det synes jeg er lidt akavet. De samme kvinder sidder også rundt i lejligheden når man skal ud og i bad efterfølgende.

Overall en dejlig sensuel massage og mere til.

Billederne på profilen er ret retvisende, måske plus et par kg. Julia er russer, men snakker fint engelsk.

Jeg valgte en times red tantra til 2300, og jeg synes det var det værd.

• 1 month later...
Skrevet

Interessant, og virkelig fin anmeldslese som lokker - men jeg vælger at fravælge hende, da hun er russer. ;-) 

Skrevet
Thomsen skrev, for 23 timer siden:

Interessant, og virkelig fin anmeldslese som lokker - men jeg vælger at fravælge hende, da hun er russer. ;-) 

Ja men måske en udvandret russer... ikke alle elsker Putin og nogen af dem, vil hellere “elskes” af os ;)

Skrevet
Blue man skrev, 1 time siden:

Ja men måske en udvandret russer... ikke alle elsker Putin og nogen af dem, vil hellere “elskes” af os ;)

Af princip vælger jeg at tro på, at sanktionerne virker bedst, hvis man er konsekvent overfor alle russere.

Så må de vælte ham selv, og derfra kan sanktionerne ophæves.

Skrevet
muhbra skrev, den 31.8.2022 at 16:52:

Jeg valgte en times red tantra til 2300

lidt voldsom pris tænker jeg, men tak for anmeldelsen 

Skrevet
  • Author
divdivle skrev, for 16 timer siden:

Er hende samme som billeder? 

Ja det er samme kvinde. Billederne er dog redigeret og hun har nogle få kilo ekstra end hvad der vises. Men intet ekstremt heldigvis.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.