Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal til Århus i morgen formiddag. Er der nogle anbefalinger til et besøg, hvor jeg vægter B2B og megablow højest. Må gerne være en lille  berøringsvenlig sag. Sættes af ved jem og fix i Tilst, så gerne gåafstand derfra (5-6km).

Skrevet

Der findes ingen steder i den afstand fra Tilst. 
Naya har den service du efterspørger. Det er på Frederiksbjerg, altså den sydlige ende af Århus C. 

https://annoncelight.dk/showad/339721

Skrevet
Aarhuselsker skrev, den 31.8.2022 at 14:28:

Naya har den service du efterspørger. Det er på Frederiksbjerg, altså den sydlige ende af Århus C. 
https://annoncelight.dk/showad/339721

Er Naya på Frederiksbjerg den samme Naya som du tidligere anmeldte her, som dengang var hos Amita på Silkeborgvej?

Redigeret af Mr. Bean

Skrevet
Mr. Bean skrev, for 18 minutter siden:

Er Naya på Frederiksbjerg den samme Naya som du tidligere anmeldte her, som dengang var hos Amita på Silkeborgvej?

Nej det er 2 forskellige

Skrevet
Aarhuselsker skrev, den 3.9.2022 at 14:27:

Nej det er 2 forskellige

Her skriver du skriver du at Naya på Frederiksbjerg ikke er den samme som Naya der tidligere var hos Amita, men nu har du lige skrevet i denne anden tråd at Naya der tidligere var hos Amita nu er på Frederiksbjerg.
Hvordan hænger det sammen?

Skrevet
Mr. Bean skrev, for 4 timer siden:

Her skriver du skriver du at Naya på Frederiksbjerg ikke er den samme som Naya der tidligere var hos Amita, men nu har du lige skrevet i denne anden tråd at Naya der tidligere var hos Amita nu er på Frederiksbjerg.
Hvordan hænger det sammen?

Hov, det var en hjerne kortslutning hos mig. 
DET ER DEN SAMME. 
Sorry

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.