Hop til indhold

Brøler når jeg får udløsning hos GP?

Featured Replies

Skrevet

Når jeg kommer, brøler jeg som en løve. Kan simpelthen ikke lade være. Det er helt vildt, og heldigvis bor jeg i et parcelhus, hvor jeg kan råbe lige så tosset, jeg vil, og så meget endda at jeg måtte holde konen for ørerne, når vi en - meget - sjælden gang havde sex. Det er nu længe siden, som man siger.

For år tilbage var jeg så hos en GP. Hun var iøvrigt slet ikke min type. Var alt for lille og buttet, hun var forkølet og havde slet ikke læst mig. Men begyndte bare at placere sin fede røv i trynen på mig og vugge op og ned som om det var lækkert på en kold madras. Det skal siges, jeg nærmest fik et chok over hendes udseende og formåede ikke at sige fra og gå igen, fordi jeg var stangliderlig. Og "turde" nok ikke helt give udtryk for, hvad jeg ville have.

Jeg begyndte at stønne kraftigt, hvorefter hun tyssede på mig og sendte mig et blik fra det hinsides.

Mega-ubehageligt. Så får jeg ikke det ud af det, som jeg vil.

Så mit spørgsmål: Hvor højt kan man tillade sig at brøle, når man kommer hos en GP. Ja, jeg nærmest skriger. Umuligt at holde tilbage uden, at det går kraftigt ud over nydelsen.

Jeg kan godt forstå, at der måske er andre kunder i butikken, eller at GP har naboer, som måske ikke synes, et løvebrøl er passende midt i aftenkaffen. Men altså....Kan I se det for jer:wacko:

Skrevet
Brygger skrev, for 7 minutter siden:

For år tilbage var jeg så hos en GP. Hun var iøvrigt slet ikke min type. Var alt for lille og buttet

Mega-ubehageligt. Så får jeg ikke det ud af det, som jeg vil.

Så mit spørgsmål: Hvor højt kan man tillade sig at brøle, når man kommer hos en GP. Ja, jeg nærmest skriger. Umuligt at holde tilbage uden, at det går kraftigt ud over nydelsen.

Jeg forstår ikke sammenhængen imellem din Mega-ubehagelige oplevelse og dit spørgsmål om at brøle? 

Skrevet

Fedt indlæg :lol:

Altså personligt synes jeg det er møg fedt at der er lyd på, når manden kommer :P.

Om det genere nogen? Who cares? Altså med mindre at det er så højt at halvdelen af byen kommer løbene med høtyve og brandslukkere ;)

Skrevet

Selvfølgelig skal du da bare gøre det.

MEN

der er nogen steder der er lydt, så naboerne også kan høre det.

Og nogen bliver forlegne af at høre andres elskovslyde...

Elsker selv når der kommer lyd på (og det ikke er fake)

Skjold

Skrevet
  • Author
OldGentlemann skrev, for 5 minutter siden:

Jeg forstår ikke sammenhængen imellem din Mega-ubehagelige oplevelse og dit spørgsmål om at brøle? 

Det er da ligetil. Jeg blev tysset på. Fik det MEGA-ubehageligt fordi jeg gerne ville brøle. Så nu spørger jeg nærmest om det er forbudt hos en GP.  Forstår du sammenhængen nu

Skrevet
Brygger skrev, for 1 minut siden:

Det er da ligetil. Jeg blev tysset på. Fik det MEGA-ubehageligt fordi jeg gerne ville brøle. Så nu spørger jeg nærmest om det er forbudt hos en GP.  Forstår du sammenhængen nu

Ok, point taken, det forstår jeg - er så imponeret over at du begyndte at stønne, når hun nu var som beskrevet ;)

Skrevet

Jeg besøgte for længe siden “demon rider” i aarhus

Når hun kom var det med støn så naboerne må have hørt hende, jeg tror ærlig talt hun var ligeglad -:)

Skrevet

Jeg synes faktisk ikke der er noget frækkere.. Men igen så må man gerne respekterer sine medmennesker.. En mand jeg engang så privat i en kort single periode, kom første gang og besøgte mig da mine børn var smidt i seng og havde sovet nogle timer.. Det besøg fik traumatiseret min mellemste de næste 7 år:ph34r::lol:.. 

Manden råbte MEGET højt, så ruderne rystede, "JEG KOOOOOMMMMMEER" da vi var nået til slutningen af "chill" af netflix og chill:lol:.. Jeg selv fik et mindre chok og så kunne der ca 5 min efter høres en lavmælt stemme ved døren sige "Mor jeg er bange".. Han havde jo lagt og sovet på sit eget værelse og var i mørket bare blevet vækket af en mandestemme i det fjerne der råbte "Jeg kommer" uden at ane hvad der foregik..

Jeg kunne forestille mig det samme kunne ske hvis man bor i en lydhør lejlighed og har en der arbejder med sex ved siden af ens lejlighed.. 

Jeg tror personligt ikke der er nogle problemer med det de steder jeg arbejder men det altid en god idé at spørge hvis man ved man falder uden for rammerne på enten den ene eller anden måde.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Der er da ikke noget i vejen med mænd der stønner, af hvad jeg ved så er det ret bekræftende for kvinde, og det vel lidt som at sige at hun gør det godt i sengen.

Skrevet

Syntes også man lige må tage hensyn, hvis der er andre mennesker i nærheden.:)

I mine unge dage boede jeg i boligblok, hvor naboer til den ene side havde sex 2-3 gange dagligt med høje skrig , brølende,gryntende.

Ikke særligt fedt når ens forældre var på besøg, og naboerne rigtigt gav den gas.:wub:

Skrevet

Jeg følger denne her:

image.png.886d33d649e2515bf98d90c1abd1131c.png

Så 99% af tiden er jeg stille som graven, for jeg aner ikke hvad hverken hun eller jeg selv har gang i. :rolleyes:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.