Hop til indhold

Recommended Posts

Af arbejdsmæssige årsager havnede jeg forleden i Tåstrup. Og tilfældigvis havde jeg lit tid i overskud og hvad så......... OD´s liste er jo altid et sted af starte og det gjorde jeg.

http://zen-thaiwellness.com/

Da jeg kom op til Zen-Thaiwellness blev jeg mødt af hende som åbner døren på stedet.

Jeg blev præsenteret for stedets menu og valgte Zen tantra. Jeg blev så præsenteret for Nam som blev omtalt meget rosende. Meget god og sød osv. Jeg spurgte efter stedets anden pige og efter lidt forvirring kom Mej, Mae, May (tror jeg det udtales). Sød pige ok køn og jeg valgte hende

Ind i værelset og af med tøjet og op på briksen. Stort sted og gode lokaler.

Massagen gik i gang. Ok massage kombineret med lette berøringer på ryg og ben. Dejligt afslappende og jeg næsten fald i søvn.

Så blev jeg vendt om og massagen fortsætte. Still og roligt, ingen hastværk. De nedre regioner blev blidt berørt og efter et stykke tid kom spørgsmålet -Mere????

Hmm hvad har du at byde på????

HJ eller BJ med eller uden tøj. Også mulighed for BJ uden gummi til 1200 kr. nøgen. Ingen mulighed for sex i første omgang.

Jeg kom frem til et HJ nøgen til 600(special Price). Så smed hun tøjet og kravlede op på briksen.

Hun er vel et sted i 40 erne, små bryster, lidt slappe og vel mærket af børn. Hun er en petit kvinde - ikke fed eller buttet men maven mærket at fødsler - lidt slap i skinnet men ellers ok. Men hver sin sag. Hun er ikke en ungpige nips.

Under HJ var der fri adgang til at røre og pille over alt. Og jeg fik lov til at fingerekneppe hende. Lod til at hun synes om det. Brysterne fik også en stor tur med finger og tunge.

Afslutning som forventet men ingen hastværk med at komme væk fra hendes side.

Afvaskning og lidt mere pilleri fra min side med ønske om at slikke hende.....næste gang sagde hun. Da jeg havde fået tøj på løftede jeg hende op på briksen og jeg oven på og sagde at næste gang skulle vi hele turen - jeg fik ok fra hende uden dog at vide om det nu også var rigtigt eller bare ..........

Næste gang vil jeg slikke hende og have BJ uden kondom eller måske hele pakken .... Mange Thaipiger skal man besøge flere gange føre man får hele pakken.

God thaimassage ti alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

det rimelig umuligt du mødte den Nam(som der bliver talt godt om) der.

da hun ikke har arbejdet der siden den 15. sidste måned, men har åbnet sit eget sted i kbh på Adelgade 108

Del dette indlæg


Link til indlæg

det rimelig umuligt du mødte den Nam(som der bliver talt godt om) der.

da hun ikke har arbejdet der siden den 15. sidste måned, men har åbnet sit eget sted i kbh på Adelgade 108

Oho, Nam var ellers temmelig god. :)

Men så kan det jo være man må til Adelgade:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Soylent Green

EN lille advarsel. Hvis I ringer til Zen Thaiwellness, så skal I for Guds skyld gøre det fra et anonymt taletidsnummer. Jeg havde lavet en aftale, men blev forhindret, og undlod at ringe afbud.

 

Da jeg kom hjem og kiggede på min sekundære telefon ( med taletidskortet ), så var en en besked fra Zen Thaiwellness.

 

Det var en forvrænget mandlig stemme, som opfordrede mig til at huske mine aftaler!!!

 

Med andre ord: De er beskyttet af rockerlignende typer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

At det er en mand der ringer til dig kan jo også skyldes at de ikke vil sætte dig i en pinlig sitiutation hvis en evt. hustru hører en kvindestemme på telefonsvaren

 

Iøvrigt har jeg ingen respekt for folk der ikke kan melde afbud.

 

The rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Soylent Green

At det er en mand der ringer til dig kan jo også skyldes at de ikke vil sætte dig i en pinlig sitiutation hvis en evt. hustru hører en kvindestemme på telefonsvaren

 

Iøvrigt har jeg ingen respekt for folk der ikke kan melde afbud.

 

The rider

Jeg er fløjtende ligeglad med din respekt. Jeg vil bare gøre opmærksom på, at der nogle lyssky forhold på den klinik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke pænt at droppe en aftale uden at man giver besked, men hvem har ikke prøvet at thai stederne brænder en af, så måske klinikken skulle slappe lidt af.

Men personligt boykotter jeg steder som ikke opfører sig ordentligt, så tak for info, dette sted er nu streget på listen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Soylent Green

Nej, det er ikke pænt at droppe en aftale, MEN det virker meget skummelt når en mand truer mig med en stemmeforvrænger. Det kan få mig til at tænke på hvem der beskytter thaiklinikker bag kulisserne....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg i går.
Havde ringet og bestilt den store wellness pakke - trængte til lidt seriøs selvforkælelse.

2t 20min, med bodyscrub, sauna, spa og massage, i nævnte rækkefølge, til 1300,- + 500,- for at få pigen med i både sauna og spa. Yderlige kunne jeg aftale med pigen var beskeden.

Blev tildelt en pige, der kalder sig Pim - gætter på at hun er ca. 30 år.

Jeg ventede små ti minutter på at hun kom, efter mamasan havde fået penge og bedt mig ligge mig.

 

Jeg gjorde fra start opmærksom på, at desto mere hun ydede udover det "officielle" program, desto mere vil hun blive belønnet.

Bodyscuben var dejlig og afslappende - uden nogen form for pilleri eller "tilfældige strejf.

Saunaen: Hun var påklædtt og kun tilstede i lidt over halvdelen af tiden. Der blev givet massage af ben og skuldre i saunaen. Igen uden nogle former for pillerier.

Spaen: Her var hun tilstede i 3/4 af tiden og nøgen. Vask af ben og ryg. Hun strejfede en enkelt gang - og jeg lod hende ikke være i tvivl om at jeg kunne lide det. Det blev dog ikke til mere. Hun rejste sig og tog tøj på, inden jeg blev bedt om at rejse mig.

Den afsluttende massage: Vel nok den mest behagelige og afslappende massage jeg hidtil er blevet tilbudt. Jeg er slet ikke i tvivl om at hun reelt har lært at give "rigtig massage. 

Til sidst begynde hun både at strejfe og pille - det havde hun vist alligevel prøvet før.

Hun tilbød  et HJ for 300, BJ med gummi blev for 600,- og tøjet af for 200,-. På spørgsmål om sex blev der svaret nej.

Da jeg ikke bryder mig om gummi til et BJ, valgte jeg HJ - det blev gennemført ok - omend da jeg kom på gaden var jeg alligevel sulten efter mere...

Jeg blev tilbudt et efterfølgende bad. På vej ud i badet gik Pim ind til den næste kunde.

Jeg var på gaden 2t 05min efter massagen begyndte.

 

Samlet vurdering:
Godt koncept, men enten skal det holdes helt uden ekstra, eller også skal pigen ikke være så genert. Som det blev gennemført var jeg faktisk lidt skuffet efterfølgende - og måtte finde et andet sted (Ratree) til reel forløsning. Dette på trods af at jeg havde oplyst at penge ikke var et problem.

At tiden ikke bliver overholdt, syntes jeg er meget kritisabelt.

Kommer jeg igen: Ja, såfremt jeg hører om at de har en pige der er lidt mere fremme i skoene (lidt Nancy agtigt  :mrgreen: ).

Alternativt kommer jeg kun for at få en fantastisk dejlig massage.

 

NT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft en stort set identisk oplevelse. Det er et godt koncept, men der mangler lidt energi. Pim taler meget lidt engelsk ... og så spiller begrænsningen i ekstra-pakkerne ind afhængig af ønsker. Men som sagt, ... det er et spændende koncept, de prøver faktisk at lave noget som ikke bare er olieplask med fokus på ekstra. Jeg så i øvrigt ingen skumle typer. Mamasan vare flink og meget interesseret i at jeg var tilfreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det rimelig umuligt du mødte den Nam(som der bliver talt godt om) der.

da hun ikke har arbejdet der siden den 15. sidste måned, men har åbnet sit eget sted i kbh på Adelgade 108

Hedder hun ikke May? (eller lign)

 

Altså hende der startede op i Adelgade, i KBH?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænkte lige at dele min oplevelse hos Zen Thai Wellness

 

Det var den bedste massage jeg endnu har fået, med nogle meget kompetente "greb" der hjalp på mine ben og ryg problemer. Det var ting som min fysioterapeut også udførte, så følte mig i sikre hænder.

God tid og pæne og rene omgivelser. 

Dog kom jeg ved åbningstid og det tog dem lidt tid at komme i omdrejninger.

 

Pigen (Aye ?) var hverken skrap til engelsk eller dansk, så det blev lidt med fagter.

Sød smilende, slank men ikke model.... , og massage det kunne hun..

 

Jeg var der ikke for ekstra, så det kan jeg ikke udtale mig om, men helt sikkert muligt.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...