Hop til indhold

Recommended Posts

ved Mila og Tina er prisen skruet så meget op at det vil være billigere (sikkert også bedre) at køre til Tyskland...

men ellers er der Nr. Åby

Ellers kan jeg anbefale Vida og Anna, i Vejle, som levere varen til oven i købet særdelles fornuftig pris

Del dette indlæg


Link til indlæg

@22 cm and thick jeg undskylder da til eroguide politiet at jeg ikke har været logget på. Til din info kan jeg så oplyse at jeg har set svarende, har dog bare ikke nået at være logget på.

 

Desværre  har jeg heller ikke været forbi nogen steder, dette dog primært da jeg syntes udvalget på fyn i øjeblikket er sparsomt i form af min smag. 

Men måske det bare er mig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sherlock skrev, for 3 timer siden:

Kære @Odense

https://annoncelight.dk/showad/351194 - her er Kat og hendes veninder i stand til at klare lidt af hvert.

Når Kat har den sorte kjole på (billede 1), så ville jeg ikke tøve med at besøge dem, selvom man jo skal passe på når den sorte kat passerer vejen :) 

Good luck.

Har faktisk engang besøgt Kat, dog var det ikke ved hende selv, det var en virkelig dårlig oplevelse, derfor har jeg faktisk ikke ønsket at komme der igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Odense skrev, for 22 minutter siden:

Har faktisk engang besøgt Kat, dog var det ikke ved hende selv, det var en virkelig dårlig oplevelse, derfor har jeg faktisk ikke ønsket at komme der igen. 

jeg prøvede det samme - altså at besøge stedet og en anden end Kat. Virkeligt ringe oplevelse. MEN så fik jeg en SMS med en undskyldning fra Kat, og at jeg vendte tilbage til hende, dét fortrød jeg ikke !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Odense skrev, for 18 timer siden:

ikke har været logget på. Til din info kan jeg så oplyse at jeg har set svarende, har dog bare ikke nået at være logget på.

Der er nu ikke meget "politi" over mit indlæg. Men det undrer mig bare at nogle spørger om hjælp og så tilsyneladende overhovedet ikke viser interesse i de svar og muligheder andre præsenterer for en.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...