Hop til indhold

Recommended Posts

Heisann, mine danske venner. 
 

jeg er en nordmann som har nytt godt av dette forum ved mine danmarksbesøk de siste år. Men dette er min første post, og jeg vil gjerne gi litt tilbake.  

 

nu skal jeg fra søndags køre mc ned i Europa, og vil jo gjerne smake litt på lokale spesialiteter nedover. 
 

foreløpig plan er å kjøre sydover til italia (hvor jeg skal besøke en venn i trento-traktene) via tsjekkiet (inn i landet mellom Cheb & Karlsbad, ut igjen ved Cham i Tyskland) og Østerrike (nærmeste store by i Østerrike blir Salzburg), og så derfra via bolzano.  
 

og så fra italia og nord igjen. Mulig en tur innom lichtenstein og Sveits om jeg får tid. 
 

har ingen store planer om stopp eller steder/piger å besøke, ut over at jeg kanskje vil prøve å møte minst en pige i hvert land, og kanskje prøve Pascha i Köln. 
 

Alle tips mottas med takk! 
 

mvh 

vandraren fra Norge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vandraren skrev, for 3 timer siden:

kanskje prøve Pascha i Köln.

Du burde nu køre forbi en Saunaclub eller 2 på vejen og få lidt mere af en totaloplevelse, fremfor at løbe spidsrod - f.eks. Harmony i Seevetal syd for Hamburg: https://www.saunaclub-harmony.com/

men ligger din rute mere østover ligger  Artemis i Berlin måske mere på vejen - det er blot en noget større club og ikke så overskuelig som Harmony for en førstegangsbesøgende.

Omkring Køln/Ruhrgebiet ligger der et hav af saunaklubber, alm. bordeller, flattrates og you name it.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 31.8.2022 at 14:26:

Du burde nu køre forbi en Saunaclub eller 2 på vejen og få lidt mere af en totaloplevelse, fremfor at løbe spidsrod - f.eks. Harmony i Seevetal syd for Hamburg: https://www.saunaclub-harmony.com/

men ligger din rute mere østover ligger  Artemis i Berlin måske mere på vejen - det er blot en noget større club og ikke så overskuelig som Harmony for en førstegangsbesøgende.

Omkring Køln/Ruhrgebiet ligger der et hav af saunaklubber, alm. bordeller, flattrates og you name it.

Gode råd, takk! Noen tips til klubber udover Harmony og Artemis? Kjører fra Hirtshals via kiel og nord for berlin, ned til tsjekkiet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er nok lidt misundelig god tur syd på med kværnen,  husk  friheden  er mere værd end tilfældig fjams

Del dette indlæg


Link til indlæg
gøffe skrev, den 3.9.2022 at 03:48:

jeg er nok lidt misundelig god tur syd på med kværnen,  husk  friheden  er mere værd end tilfældig fjams

Friheden er mere værd end fast fjams 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oppdatering fra veien så langt. 
 

Clutchen på motorsykkelen blev ødelagt første dag. Endte opp med en regning på 700 euro. Det satte en effektiv stopper for planen min om å besøke minst en pige i hvert land. 
 

er i Bologna. 
 

skal innom Ljubljana og Tsjekkiet  (enten via Plzen eller Prag) på vei nord. Kan nok ta meg råd til å besøke en pige en av stedene. Er det noen som har Tips i de strøg blir jeg glad. Internett er ikke særlig hjelpsomt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...