Hop til indhold

Thai i Randers til FP

Featured Replies

Skrevet

Hejsa 

jeg skal måske en tur til Randers imorgen.

Hvilken thai pige skal man besøge til FB.

Det er at fortrække pigen er midt/sidst 20’erne +/-, lidt petit, ikke et krav men et plus hvis hun tager anal (ved godt det er begrænset hvormange der gør det) massagen er ikke det vigtigste, men blowjob og sex må godt være i top.:)

jeg har kigget lidt, men synes det er svært at vurdere hvem der er på de forskellige steder og hvem der også yder god service.:mellow:

Redigeret af Ham der gutten

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Nej det blev ikke til noget alligevel

midtjyden skrev, for 8 minutter siden:

Fandt du noget?

• 3 weeks later...
Skrevet
Ham der gutten skrev, den 30.8.2022 at 22:17:

Hejsa 

jeg skal måske en tur til Randers imorgen.

Hvilken thai pige skal man besøge til FB.

Det er at fortrække pigen er midt/sidst 20’erne +/-, lidt petit, ikke et krav men et plus hvis hun tager anal (ved godt det er begrænset hvormange der gør det) massagen er ikke det vigtigste, men blowjob og sex må godt være i top.:)

jeg har kigget lidt, men synes det er svært at vurdere hvem der er på de forskellige steder og hvem der også yder god service.:mellow:

Altså der er flere i Randers som giver FP, dog er det ved at være lidt langt mellem de lidt yngre kvinder.

synes generelt udbuddet i Randers et lidt trist.

men Raigarm på kirketorvet giver dig hele turen.

den klinik som ligger i Søren møllersgade 36A gør også og de skifter rimelig tit mellem pigerne, det link som er længere nede i denne tråd er netop derfra.

anny på Mariagervej giver også hele turen.

Skrevet
  • Author
Herren47 skrev, for 12 timer siden:

Altså der er flere i Randers som giver FP, dog er det ved at være lidt langt mellem de lidt yngre kvinder.

synes generelt udbuddet i Randers et lidt trist.

men Raigarm på kirketorvet giver dig hele turen.

den klinik som ligger i Søren møllersgade 36A gør også og de skifter rimelig tit mellem pigerne, det link som er længere nede i denne tråd er netop derfra.

anny på Mariagervej giver også hele turen.

Takker for inputtet, det blev dog ikke til noget dengang:)

men det kunne jo være der dukker en anden chance op, så har du evt. lidt links til de 2 piger du nævner?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.