Gummimand 22 Skrevet 30. August, 2022 Er der ikke noget som har været her fornylig fantastisk kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 30. August, 2022 Har du måske et link til pigen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 31. August, 2022 Det er vel så Nakhon Sawan på Østre Stationsvej 38 der menes? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gummimand 22 Skrevet 31. August, 2022 Ja jeg var vist lidt for hurtigt nachon savan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 31. August, 2022 Gummimand skrev, for 6 timer siden: Ja jeg var vist lidt for hurtigt nachon savan Ikke for at jeg skal sidde og rette stavefejl, men skal man Google det kan det være en stor hjælp at det er stavet rigtigt. Stedet hedder Nakhon Sawan. Linket til deres hjemmeside med ret sparsomme oplysning er her: https://nakhonsawan.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gummimand 22 Skrevet 31. August, 2022 Gude jeg går ud og skyder mig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 31. August, 2022 Gummimand skrev, for 1 time siden: Gude jeg går ud og skyder mig selv Go' ide.... Ej, er det ikke lige drastisk nok? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg