Hop til indhold

Aarhuspigerne Sofie

Featured Replies

Skrevet

Jeg var forbi Aarhuspigerne her til eftermiddag , havde ringet og hør det var Sofie der var der . Har set hende på nettet og hende måtte men heler besøge. Bliv lukket ind af en sød kaffepige skulle lige vente 5-10 min før der var ledig . Så kom Sofie ind til mig , det var så ikke hel som billederne de er hvis rettet lidt til i Photoshop , men så er det vel når men kommer hos Aarhuspigerne, håber set det før der inde . Nu var jeg der jo, så tænke måtte heller prøve halv time med Sofie , hun så lidt sød ud. Sofie gik ud af rummet igen , jeg gøre mig klar til hun kom retur men der gik næsten 10 min inden hun kom igen , så skulle vi til at igang med det sjove , der var ikke noget med lige at få mig kamp klar inden der skulle gummi på , nej nej bare på med gummi , fik så lidt fransk men kun lige på toppen , det var bare dårligt nå så skule jeg give hende fransk tror jeg men det ville hun ikke , nej vi skulle til noget Dansk , det var godt nok heller ikke noget at skrive om . Så bliv der banket på døre og jeg havde holdt øjne med tiden der gik kun 20 min inden hun banket på . Så sagde Sofie vi skulle til at være færdig tiden var går . Fik lidt svensk til jeg kom . Så Sofie besøge jeg ikke igen , og tror bare men skal holde sig fra Aarhuspigerne , stedet er godt nok også ved at være noget slidt.

SÅ vil du havde noget for din penge, skal du nok find et andet sted

Pigen 5

Service 1

Stedet 3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.