Hop til indhold

Ungarske Melinda i Arnum ved 6510 Gram

Featured Replies

Skrevet
Jacn1989 skrev, den 20.9.2022 at 11:51:

Ja lidt træt

Enig med ovenstående. Besøgte den smukke  Melinda for første gang i Aalborg og sexen var ikke til gentagelse desværre. Tænker hun måske har haft for mange gennem butikken. Var øm og uoplagt trods hun forsøgte at gøre det så GFE som mulig. Man skal være to til tango.

• 1 month later...
Skrevet
Ham der gutten skrev, den 30.8.2022 at 21:24:

Jeg har tit overvejet det, men med de benzin priser vi har lige for tiden bliver det sgu alt for dyrt.:shock:

så håber @Melinda 23 lytter til min bøn og kommer til Østjylland, tror vi er flere heroppe som ønsker det:wub:

Bliver nød til at svare på denne lidt gamle tråd. Med det lader til at din bøn er gået i opfyldelse. Hun er nemlig i Horsens... https://annoncelight.dk/showad/352519 

Skrevet
  • Author

Jeg er ved at samle alt min gamle pant sammen  og få slagtet sparegrisen, så jeg kan komme afsted :D

Skrevet
Løsning skrev, den 7.11.2022 at 12:03:

Bliver nød til at svare på denne lidt gamle tråd. Med det lader til at din bøn er gået i opfyldelse. Hun er nemlig i Horsens... https://annoncelight.dk/showad/352519 

Takker for info, dog er det bare dårlig timing pt. desværre. Jeg må krydse finger for at hun kommer i denne retning igen, hvor det passer mig bedre

Skrevet
Ham der gutten skrev, for 11 timer siden:

Takker for info, dog er det bare dårlig timing pt. desværre. Jeg må krydse finger for at hun kommer i denne retning igen, hvor det passer mig bedre

Hun kommer til Århus i næste uge.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.