Hop til indhold

Ungarske Melinda i Arnum ved 6510 Gram

Featured Replies

Skrevet

Oh Happy Day - Melinda er tilbage fra ferie og nu på visit i mit nabolag.

https://annoncelight.dk/showad/278025

Pigen som lukker op er pigen på billederne så absolut intet med falske bileder.

Et hurtigt skriv på SMS med ønske om 1 time med ekstra muttes (kys på sønderjysk). Melinda svarer hurtigt og aftalen bliver indgået.

Hun er i et parcelhus i en mindre by. Du kan evt parkere ved købmanden og gå derhen. Det er ca 300 mtr, hvis du ikke vil have din bil holdende hvor naboerne kan se den , men der er også parkering på adressen og det går nemt med at komme til og fra.

Hun åbnede døren med det samme så jeg kunne komme ind og jeg blev modtaget med et stort knus og kæmpe kram. 

Jeg har besøgt hende før, så hun ved hvad jeg godt kan lide og hendes søde væsen og super dejlige petite krop er lige noget for mig. 

Melinda leverede en første klasses GFE oplevelse med dejlige kys, masser af kram og bare det at ligge den denne underskønne kvinde i mine arme er bare balsam for sjælen.

Faren for en gentagelse er 100% og forhåbentligt når jeg det inden hun drager videre.

Hun er på denne lokation indtil søndag 4/9 og tager så videre til Aalborg så kære nordjyske logebrødre i kan godt begynde at glæde jer.

Jeg håber I vil passe på hende så vi kan nyde hendes selskab lang tid endnu.

Hun er 100% reel og ærlig og som tidligere skrevet med reelle billeder. 

Jeg synes hun er en af dem vi skal støtte op om, jeg håber du vil synes det samme efter du har besøgt hende.

Skrevet

har været ude og købe røde roser og chokolade og Melinda har lovet at tage hendes fine kjole på når vi skal mødes i morgen . vi synes at vi vil gøre lidt ekstra ud af mit besøg i morgen da vi skal fejre vores guldbryllup 50 besøg .hvis hun gør lige så meget ud af det som hun gjorde til vores sølvbryllup 25 besøg så har jeg en stor oplevelse i vente i morgen.Jeg skal nok lave et skriv efter besøget

Dear Melinda waiting after to se you in you nice dress tomorrow and celebrate gold wedding whit you best vishes you now

Skrevet
  • Author

Hun bliver glad for opmærksomheden. Dejligt du gør det godt for den dejlige pige:)

Skrevet
Ja-mand skrev, Lige nu:

@Ham der guttenkom du bare ned og besøge @Melinda 23så kan du køre syd for grænsen bagefter og handle lidt. Win Win :)

Jeg har tit overvejet det, men med de benzin priser vi har lige for tiden bliver det sgu alt for dyrt.:shock:

så håber @Melinda 23 lytter til min bøn og kommer til Østjylland, tror vi er flere heroppe som ønsker det:wub:

Skrevet
  • Author

Fredag formiddag og afsted til Melinda igen. Jeg måtte bare have et besøg mere inden hun tager til Aalborg på søndag den 4/9

Ak ja, hvad kan jeg skrive andet end at der var igen en dejlig oplevelse med en super sød og indlevende pige.

Jeg glæder mig nu bare til hun kommer tilbage til sydjylland igen efter at have været i Aalborg :)

Mine varmeste anbefalinger til @Melinda 23 

Skrevet
Ham der gutten skrev, den 30.8.2022 at 21:24:

Jeg har tit overvejet det, men med de benzin priser vi har lige for tiden bliver det sgu alt for dyrt.:shock:

så håber @Melinda 23 lytter til min bøn og kommer til Østjylland, tror vi er flere heroppe som ønsker det:wub:

Det er vi vist flere der håber på.... men jeg kørte nu der ned for et stykke tid siden.... og jeg kan kun anbefale dig at komme afsted.... hun er bare en skøn pige 

Skrevet
  • Author

Damn. Så dukkede anmeldelsen op til toppen igen :)
Nu sidder jeg og tænker på om jeg alligevel skal booke et besøg ved @Melinda 23 i Aalborg, selvom jeg havde fortalt mig selv :P at jeg skulle vente til hun kommer sydpå igen :D

Redigeret af Ja-mand

Skrevet

Hun er i Aalborg nu:wub: Hun gør et fantastisk arbejde, og hun gør mere end de fleste, så kan man tænke sig til hvad det er <3

Skrevet

"Hun er i Aalborg nu:wub: Hun gør et fantastisk arbejde, og hun gør mere end de fleste, så kan man tænke sig til hvad det er <3"

Det er vel efterhånden en offentlig hemmelighed at hun tilbyder sex uden kondom.

Har med stor glæde besøgt Melinda flere gange, men efter jeg har fundet ud af dette, er hun strøget af min to-visit liste

Af princip besøger jeg ikke gp'er, der tilbyder dette, på grund af den øgede smitterisiko.

Hver sine lyster

Redigeret af Klinge

Skrevet
Klinge skrev, for 1 time siden:

tilbyder sex uden kondom

Dejligt når man ved det, så man selv kan træffe valget mht smitterisiko,  at få andres sæd i munden m.m.

Skrevet
Klinge skrev, for 1 time siden:

"Hun er i Aalborg nu:wub: Hun gør et fantastisk arbejde, og hun gør mere end de fleste, så kan man tænke sig til hvad det er <3"

Det er vel efterhånden en offentlig hemmelighed at hun tilbyder sex uden kondom.

Har med stor glæde besøgt Melinda flere gange, men efter jeg har fundet ud af dette, er hun strøget af min to-visit liste

Af princip besøger jeg ikke gp'er, der tilbyder dette, på grund af den øgede smitterisiko.

Hver sine lyster

Var slet ikke det jeg hentyder til :ph34r: Mere den ægte gfe oplevelse, hvor man mærker hun nyder det ! 

Skrevet
  • Author

Nu er aftalen lavet med @Melinda 23

nu skal jeg kun sove en gang mere og vente en lang søndag :D før jeg skal nyde hendes vidunderlige selskab igen. 
Jeg glæder mig allerede :)

Skrevet
Ja-mand skrev, for 2 minutter siden:

Nu er aftalen lavet med @Melinda 23

nu skal jeg kun sove en gang mere og vente en lang søndag :D før jeg skal nyde hendes vidunderlige selskab igen. 
Jeg glæder mig allerede :)

Hun er skøn :wub:

Skrevet
  • Author
denflinke skrev, Lige nu:

Hun er skøn :wub:

Helt uimodståelig :x
For en gang skyld må weekenden gerne gå hurtigt:D

Skrevet

Ja hun er absolut en ener :wub:

Skrevet

Nåede det lige :wub: Fantastisk :D

Skrevet
  • Author
denflinke skrev, for 1 time siden:

Nåede det lige :wub: Fantastisk :D

Også jeg bare i søndags.
Nu skal jeg lige se om jeg ikke lige kan komme på visit i Glejbjerg når hun kommer dertil her sidst på ugen:P

Skrevet
Klinge skrev, den 10.9.2022 at 10:00:

Hver sine lyster

Ja - Jeg har også kun positivt at sige om hendes arbejde.... men - enig, Jeg har også lige strøget hende af listen, for det er totalt no-go for mig at have ubeskyttet sex med GP. (fred være med hvis det er usandt, men for alle tilfældes skyld)

Så tak for info

Redigeret af LillePalle99

Skrevet

Hun var lidt da jeg besøgte hende lørdag kl 23, men dejligt med massage

Skrevet
Jacn1989 skrev, den 18.9.2022 at 23:19:

Hun var lidt da jeg besøgte hende lørdag kl 23,

Lidt hvad? Træt?

Skrevet
Mr. Bean skrev, for 6 timer siden:

Lidt hvad? Træt?

Ja lidt træt

Skrevet

Besøgte hende for en måneds tid siden i holsted. man kunne nok godt have ønsket sig et mere diskret sted, da det lå lige ud til hovedgaden. Jeg følte mig rigtig godt modtaget af Melinda, hun var ekstremt sød. Sexen var udemærket, uden det var noget vildt, men det skyldes nok mest mig. Hun suttede uden og det var godt. Velsmagende fisse og røv. Generelt en god oplevelse med gentagelsesfare. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.