Hop til indhold

"Venskab" med en Golddigger/Prostitueret

Featured Replies

Skrevet

For at gøre en lang historie kort, mødte jeg en sydamerikansk prostitueret tilbage i 2019, vi snakkede frem og tilbage, jeg besøgte hende nogle gange og vi udvekslede numre. Besøgte hende her og der, rundt omkring i Europe. Jeg gav hende dit og dat, "Gaver", kontanter her og der on top of it all. Det gik fint, indtil jeg i slutningen af 2021 begyndte at sige nej til hende når hun spurgte om penge/ting etc. 

Jeg blev ved med nej, nej, nej og til sidst eskalerede det så vi nu ikke har talt sammen siden maj måned. Det var hverken fordi jeg ikke havde pengene, men jeg havde bare ikke overskudet til at tale med hende. Kunne bare ikke det overfladiske, falske, "i love you" bullshit mere. 

Det sidste hun sagde var at hun ville "stoppe" i år, hvis hun gør det ok fint, så kan det være jeg kontakter hende igen. 

Hvad jeg vil frem til er at det er vildt at nogle kvinder som kan levere sådan en god Oscar værdi performance, BRAVO! 

Hvad siger folk, herinde, burde jeg kontakte hende igen eller bare sige det var det og "move on"?

Skrevet

Move on

Skrevet

Jeg er glædes pige og vil sige det går begge veje, det er ikke kun kunder der oplever den slags,men også os piger og ofte er der ikke hold i de ord . Har dog mødt nogle stykker hvor det er lykkes og de er stadigvæk sammen den dag idag,men der er det også stadigvæk ok at pigen arbejder. 

Skrevet

Move on! Hvis hun var oprigtig i sin kærlighed til dig, havde ikke syv vilde heste kunne holde hende fra dig <3.

Skrevet

Tænker ikke du nogensinde har anset personen som en ven.. Jeg har ingen venner jeg ikke lige har overskuddet til at tale med så jeg synes faktisk ikke du burde kontakte dem igen:biggrin:.. Jeg ved ikke lige om venskab står i gåsetegn fordi du i realiteten mener forhold eller bolleven, men det jo tydeligt at det ikke har været et forhold når du betaler personen med gaver eller penge.. 

Hvis du ikke gad det falske mere så skulle du nok bare have sagt det.. Vi gør for det meste alt hvad vi kan for at gøre jer glade og tilfredse, det kan vi tillade os fordi grænserne er trukket helt op.. Det er gjort tydeligt fra vores side hvad vi er ude efter.. Der er ikke noget fordækt eller skjult.. Men det betyder jo ikke at vi afskyer jer gæster.. Nogle af jer, holder nogle af os, faktisk dybt og inderligt af.. Grænserne er jo også bare tydelige for os..

Jeg har modsat også oplevet at få lovet guld og grønne skove af gæster osv.. Fuldstændig umotiveret.. For aldrig at se dem igen.. Hvilket jo er fuldstændig unødvendigt da jeg allerede er gået med i seng:lol:.. Der er vitterligt ikke nogen grund til at opfører sig som en "player" i et betalt sex forhold.. 

Redigeret af JenniferRomantica

• 2 weeks later...
Skrevet

Uha...svært at komme med løsningen men hvis du vil " move on" og stadigvæk føler for hende må du stille et ultimat til hende stop eller skrid.

Har selv været kærester 2 gange siden 2016 til 2021 med Thai GPer og de ville ikke stoppe deres arbejde.

På et tidspunkt knækkede filmen for vores velkommen pga der følelses mæssig i sengen og udenfor.  Flere gange følte hun mig som kunde og ikke kæreste da kun holdt alt indenbords og havde svært at give slip. 

Fair nok at prøve....men tror down the linie at gaverne var det der holdt jeres kontakt kørende 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.