Hop til indhold

Bedre end ingenting

Featured Replies

Skrevet

Faldt over denne artikel på dr

Kvindelancen

et godt initiativ og med de arbejdsvilkår prostituerede har i Danmark er det dejligt at nogle i det mindste gør mere end ingenting for at tilbyde mere sikkerhed.

gid sådanne ordninger blev landsdækkende.

håber vi kunder vil gøre pigerne opmærksom på denne mulighed, er sikker på flere af dem vil blive glade for at kende til den.

Skrevet

Hej 

jeg har haft besøg, af dem en del gange i Vojens. De er så søde, og har altid en lille pose med, hvor der er kondomer og forskelligt i 

Skrevet

Jeg synes mest af alt at det er sørgeligt at sådan en ting er nødvendigt i et velfærdssamfund som Danmark.. At der faktisk er piger der er så presset at de ikke har fritid til at gå til lægen er sku skammeligt.. At de lever så isoleret og er så alene at de anser fremmede som deres lys i mørket.. Puha.. Jeg kan slet ikke forestille mig at skulle arbejde på den måde.. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden:

Jeg synes mest af alt at det er sørgeligt at sådan en ting er nødvendigt i et velfærdssamfund som Danmark.. At der faktisk er piger der er så presset at de ikke har fritid til at gå til lægen er sku skammeligt.. At de lever så isoleret og er så alene at de anser fremmede som deres lys i mørket.. Puha.. Jeg kan slet ikke forestille mig at skulle arbejde på den måde.. 

Jeg er fuldkommen enig

Prostitution skal være et anerkendt erhverv i Danmark og dermed åbne op for anstændige arbejdsforhold, arbejdsmiljø, overenskomst og alt det andet der hører sig til. Det kunne så bedre sikre danske og udenlandske arbejdere mere ens og sikre forhold, samt danne grundlag for bekæmpelse af de ulovlige elementer, der hersker en hel del på markedet.

jeg er taknemmelig for at kunne betale for sex. Det har virkelig givet mig mulighed for at udforske min sexuelle nysgerrighed.

men vigtigst af alt er, at alle prostituerede fortjener så meget bedre forhold og muligheder end der er nu. Især bedre beskyttelse og ordninger til dem der er tvunget ud i det eller får psykiske lidelser pga. arbejdet.

beklager generaliseringen, men ellers bliver dette altså en laaaaang tekst ;-)

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Jeg kunne ikke være mere enig, men så længe vi har dette stigmatiserende samfund, hvor både de der udøver magten og de der former lovene vender det blinde øje til, så er det godt at nogen hjælper med nogle af de mest basale fornødenheder.

Lidt ligesom fixelancen. Der burde jo ikke være brug for den, men det er alligevel godt den er der.

Redigeret af AB455

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.