Hop til indhold

Karmen gold - Nordjylland

Featured Replies

Skrevet

Noget der har været forbi? Det gør mig lidt utryg at der ikke er nogen anmeldelser af hende herinde og at hun ikke er på wikishemale. Det er også lidt en mystisk annonce tekst.

Giovane, 26 years old!! Stanco di tante fregature?? Arrivata la top trans, sensuale e potentissima... Transgressive, beautiful, with a big surprise, I will try per credere!! Dolce ma ache austere, mistress passionale. Unique, unripetibile, available per uomini or copy that we wish to prove l'impossibile! I'm eating my night, I looked good, I'm hot and always available for your own wishes, even if I don't pay!!

Redigeret af fyr9000

Skrevet
fyr9000 skrev, for 2 timer siden:

Noget der har været forbi? Det gør mig lidt utryg at der ikke er nogen anmeldelser af hende herinde og at hun ikke er på wikishemale. Det er også lidt en mystisk annonce tekst.

Giovane, 26 years old!! Stanco di tante fregature?? Arrivata la top trans, sensuale e potentissima... Transgressive, beautiful, with a big surprise, I will try per credere!! Dolce ma ache austere, mistress passionale. Unique, unripetibile, available per uomini or copy that we wish to prove l'impossibile! I'm eating my night, I looked good, I'm hot and always available for your own wishes, even if I don't pay!!

Hun er en meget køn pige - man bliver helt fristet - men jeg ved ikke, hvad jeg skal bruge hendes tissemand til - jeg er ikke til analsex  som modtager, den kæp hun render rundt med avav - måske lidt mærkeligt, da jeg ofte har analsex med kvinder, så kniber det med at være modtager 

Skrevet
  • Author

Hun er ret aktiv på annoncelight. Er der virkelig ingen der har besøgt hende? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.