69lover 163 Skrevet 29. August, 2022 https://annoncelight.dk/showad/228712 Hello Boyz Kunne se (lørdag) der var kommet en ny spændende pige Nadia og det skulle selvfølgelig prøves - for ligesom at have noget bekendt og "afprøvet" med måtte det blive et besøg af både Nadia (den nye) og Tukta (den sikre) - det blev en skøn skøn og overraskende WELL DONE 1 times leg og sjov. Stedet er besøgt RIGTIG mange gange før, Tukta og min kemi har bare altid været der, meget "boblende" og fræk - skål Tukta ... Nu til Nadia - Jeg tror hun bliver den FORNYELSE og OPLEVELSE vi har ventet på et stykke tid. Hun sexer den fantastisk med god energi og indlevelse samt snakker fint engelsk, hun er udstyret med med naturlige bryster og en lille behåret dusk - men det bedste er at hun i min mening er helt i TOP på massage delen, hende kunne jeg godt besøge for kun en omgang massage..... og så måske lige det lille eksta (hun er fin stram). Som STORT +plus så er kemien mellem Nadia & Tukta super skøn, kan mærke de kan lide at arbejde sammen og gøre kunden glad, de opleves ikke som "konkurrenter". Så kom bare afsted boyz - jeg skal helt sikker afsted snart igen. TAK piger for en hyggelig stund - og kærligst VELKOMMEN til dig Nadia, vi ses SOON. God mandag aften 69Lover 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans P. 31 Skrevet 22. September, 2022 Jeg besøgte Tukta i dag og det har jeg gjort mange gange. Hun er bare en rigtig lækker lille og fræk pige der er med på det hele. Jeg har det svært at prøve en ny så længe Tukta bare gør det så godt, hun er bare en dejlig frækkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest trekantsomr666 Skrevet 22. September, 2022 Lyder som om det er værd at besøge dem. Jeg har af flere omgange sms’et for at få en aftale. Til min undren total radiotavshed. hvad gør I - skal man ringe før det er muligt at få en aftale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg