Jambajamba 116 Skrevet 29. August, 2022 https://annoncelight.dk/showad/322979 synes der engang var en tråd om hende her? en der har en god erfaring for nyligt? venligst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 116 Skrevet 30. August, 2022 Jeg lagde et smut forbi hende selv. ganske nydelig uden og det fik mig helt op og ringe . jeg vendte i døren igen. Men mest pga der var en tung tung røgelse duft, og parafumeduft fra hende. Idet jeg stadig var indenfor arbejdstid . Hun virkede virkelig villig til det meste. Osse ift pris. men mon ikke det en dag trækker i mig med bedre timing. i øvrigt lignede det en god c skål? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 95 Skrevet 30. August, 2022 Jambajamba skrev, 1 time siden: Jeg lagde et smut forbi hende selv. ganske nydelig uden og det fik mig helt op og ringe . jeg vendte i døren igen. Men mest pga der var en tung tung røgelse duft, og parafumeduft fra hende. Idet jeg stadig var indenfor arbejdstid . Hun virkede virkelig villig til det meste. Osse ift pris. men mon ikke det en dag trækker i mig med bedre timing. i øvrigt lignede det en god c skål? Kan du sige ca Hvor i Odense. Bare et gadenavn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 116 Skrevet 30. August, 2022 Dyrup. Meget tæt på afkørsel 52. Står osse i hendes tidligere annoncer . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 116 Skrevet 4. April, 2023 En der kan lokke mig til og besøge hende med en nylig anmeldelse ? har brug for et positiv anmeldelse inden jeg bevæger mig ud til hende igen.. håber på hjælp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eromidt 1 Skrevet 6. Oktober Er der nogen der ved om hende her stadigvæk arbejder ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg