Hop til indhold
PendlerMax

Maria fra Fyn - Smuk, dejlig og sød som bare…

Recommended Posts

Maria Odense

Dette var min første oplevelse indenfor denne verden. Jeg havde i længere tid fulgt med i de anmeldelser her på sitet og besluttede mig for at jeg ville skrive til Maria for at booke en tid. 

jeg valgte at kontakte Maria ca 1,5 time før jeg ankom til stedet. Maria var rigtig hurtig til at svare og vi aftalte en tid. 

Da jeg ankom til stedet blev jeg mødt af Maria.. shiit man.. hun var jo så dejlig smuk og sød at se på.. præcist som på billederne! Jeg fortalte Maria at dette var min første gang indenfor dette game og Maria var så god til at få mig til at følge mig velkommen, tilrette og calm. 

vi aftalte hvad der skulle ske og got to business. Shiiit man. Hun er dejlig æ! Den guddommelige smukke kvinde! Mega skøn at se på og en personlighed lige så skøn! Nød hver et sekundt med Maria.. 

efter hyggen hentede Maria en Cola til mig.. så sød! Og vi lå og talte sammen om lidt forskelligt!

Kan klart anbefale Maria.. mega dejlig og smuk og personlighed og ydmyghed der tilsvare hendes ydre skønhed. 

Rate:

Girl/Personallity: 10+

Place:10

Sex:10+

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 56 minutter siden:

Google Translate Er ikke Marias ven :lol:

Hov hov. Dette skal der laves en rapport på. 

Desværre er det korrekt. Nu er der smidt 2 ud for at lave falsk skriv om denne pige. 

Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig underligt med falsk reklame - hun er da et særdeles positivt bekendtskab, dog for mit vedkommende en vurdering alene baseret på et enkelt møde for en rum tid siden....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...