Hop til indhold

Recommended Posts

Tror det er tøserne fra Harndrup der er flyttet ud på Odense vej. Kan bare ikke lige få det til og passe med hus nummeret , da det er en autoforhandlere. :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
latex skrev, 1 time siden:

Tror det er tøserne fra Harndrup der er flyttet ud på Odense vej. Kan bare ikke lige få det til og passe med hus nummeret , da det er en autoforhandlere. :huh:

Okay, dem kender jeg ikke :) Er de deciderede ludere eller kan man få en ordentlig massage med lidt ekstra hvis det frister?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uno mas skrev, 1 time siden:

Okay, dem kender jeg ikke :) Er de deciderede ludere eller kan man få en ordentlig massage med lidt ekstra hvis det frister?

Hvis man kan få lidt ekstra uanset hvad det er, så er de vel decideret ludere, som du kalder det....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et gult hus som er lige ved side af autoforhandlere (på samme grund)

Deres massage er ok og der er mulighed for at få et hj. Om de giver fp ved jeg ikke, da jeg kun kom for at få en gang massage.

Blev spurgt om jeg ville have et hj som jeg sagde nej tak til. Var ikke lige humør til mere den dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uno mas skrev, for 8 timer siden:

Er de deciderede ludere eller kan man få en ordentlig massage med lidt ekstra hvis det frister?

Nu plejer vi ikke at bruge ordet "ludere" her på siden. Det er glædespiger.... :-) Er vi søde ved dem og omtaler dem pænt er de også søde ved os... I hvert fald de fleste.... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, 1 time siden:

Jeg har spurgt stedet i Vissenbjerg i dag, om de tidligere var i Harndrup - svaret var JA

Så er svaret jo også ja til hele pakken, hvis det er dem fra Ridderstien.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 30.8.2022 at 10:12:

Hvis man kan få lidt ekstra uanset hvad det er, så er de vel decideret ludere, som du kalder det....

Syntes der er forskel på om man får smækket et menu kort i hovedet når man kommer ind eller om de undervejs spørger pænt om man vil have lidt ekstra?

Men det er nok bare mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 19 timer siden:

Nu plejer vi ikke at bruge ordet "ludere" her på siden. Det er glædespiger.... :-) Er vi søde ved dem og omtaler dem pænt er de også søde ved os... I hvert fald de fleste.... :-) 

Har aldrig oplevet nogle der ikke var søde ved mig, ligesom jeg er ved dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uno mas skrev, for 20 timer siden:

Syntes der er forskel på om man får smækket et menu kort i hovedet når man kommer ind eller om de undervejs spørger pænt om man vil have lidt ekstra?

Men det er nok bare mig

Tjaaa, måske du har ret. Men det er måske bare forskellige veje til samme mål.....nogen steder i hvertfald, sikkert ikke alle. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...