Msthi 37 Skrevet 29. August, 2022 Hej alle sammen er der nogle der har stiftet bekendtskab med denne smukke kvinde https://annoncelight.dk/showad/347860 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fnug Lf 7 Skrevet 1. September, 2022 Nej desværre ikke, hun ser fristende ud.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 995 Skrevet 1. September, 2022 Jeg har skrevet en del sammen med hende på SMS i denne uge. Hun ser rigtig nok ret fristende ud, og hun er mindst lige så fristende når man skriver med hende. Ikke at det kun er hyggesnak, men der var lidt jeg ville have afklaret først. Hun skriver “luksusdansk” i sin meny. Det kan godt misforstås, som jeg skrev til hende, for hendes egen skyld. Hun kysser ikke, hvilket jeg ellers er ret begejstret for. Hun bor lidt væk fra min rute mod Marielyst De to ting trækker lidt ned, men hendes billeder og korrespondancen trækker noget den anden vej. På er tidspunkt kam jeg godt finde på at lægge vejen forbi, men der er nok andre der kommer først. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Msthi 37 Skrevet 1. September, 2022 Jeg fik også skrevet med hende den ene dag, om må give dig ret i at korrespondancen, den er altså god, og det giver mit ihverfald mere lyst til at aflægge er besøg. Men når man er her nede fra, så ender man jo med at have 50 fællesvenner. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg