Hop til indhold

MajaLykke, himmelråbende dårlig oplevelse, Esbjerg.

Featured Replies

Skrevet

Majalykke må vel betegnes som En fast GP i Esbjerg, har annonceret her på sitet så længe jeg kan huske. Jeg kunne ikke længere modstå min nysgerrighed , nu skulle det være.. Kontakten via SMS var hurtig og effektiv , vi aftalte en halv time til lidt af det hele. Hun er vældig sød og imødekommende. Udseende som på billederne, diplomatisk sagt. Selve akten , det jeg kom for var en rodet , uengageret og sløj affære helt uden indføling, hun er en virkelig dårlig “ håndværker” . Blowjobbet er nok det dårligste jeg har oplevet. 69, eren sprang jeg over. Alt i alt en trist oplevelse med en GP som måske har været i faget for længe.

Skrevet
cassanova skrev, den 29.8.2022 at 15:11:

Majalykke må vel betegnes som En fast GP i Esbjerg, har annonceret her på sitet så længe jeg kan huske. Jeg kunne ikke længere modstå min nysgerrighed , nu skulle det være.. Kontakten via SMS var hurtig og effektiv , vi aftalte en halv time til lidt af det hele. Hun er vældig sød og imødekommende. Udseende som på billederne, diplomatisk sagt. Selve akten , det jeg kom for var en rodet , uengageret og sløj affære helt uden indføling, hun er en virkelig dårlig “ håndværker” . Blowjobbet er nok det dårligste jeg har oplevet. 69, eren sprang jeg over. Alt i alt en trist oplevelse med en GP som måske har været i faget for længe.

Kan overhovedet ikke genkende det du skriver

har kun haft gode oplevelser med majalykke

Skrevet
  • Author
Bull1958 skrev, den 30/8/2022 at 15:52:

Kan overhovedet ikke genkende det du skriver

har kun haft gode oplevelser med majalykke

Hmmm ja , Nogen har en positiv oplevelse ved hende andre har ikke , hun skiller vandene. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.