Guest Christian Skrevet 28. Oktober, 2013 Hej alle Jeg leder efter en sort kvinde at besøge her i Århus. De anmeldelser jeg kan finde herinde er ikke umiddelbart positive omkring de sorte kvinder i området. Nogen der kender en som de vil anbefale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyreren 17 Skrevet 28. Oktober, 2013 Du burde nok søge mod andre byer.. Den scene du efterspørger er ikke den mest velrennomerede i Århus.. Medmindre andre herinde kan komme med indlæg:)? Mit bedste bud er pigen med langt flettet hår i Marstrandsgade - hun er fra Brasilien, køn og god krop. Hendes attitude er dog ret mut - men det kan være lidt drikkepenge på forkant evt kan løsne lidt op for det;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christian Skrevet 28. Oktober, 2013 Det er desværre også mit indtryk. Men hvad er hende pigens alder og prisniveau? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyreren 17 Skrevet 31. Oktober, 2013 Det er desværre også mit indtryk. Men hvad er hende pigens alder og prisniveau? slut tyverne tror jeg Gængse Århuspriser - 500 kr for enkleltydelse, lidt under de tusind for en halv time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 1. November, 2013 Jeg har hørt positivr om hende her: http://www.sexpiger.dk/Amanda Men hun er jo ældre end det du søger? VH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg