Hop til indhold

Land med de billigste prostituerede?

Featured Replies

Skrevet

Jeg ønsker snart at tage på en sex ferie i et par uger, men jeg vil så gerne vide hvilke land de billigste prostituerede opholder sig i?

Alle erfaringer med dette bliver modtaget med glæde 

Skrevet

Har hørt fra en kollega. I Rumænien koster 40 50 Euro i timen for hygge

Skrevet

Mon ikke Afrika et sted ?

Cambodia eller Phillipinerne ? Et blowjob lå på 25 $, vel 200 kr i Manila og 5 $, 80 kr hvis du tager ud i landskabet uden for byen.

Så selvfølgelig Thailand, hvor mange piger omkring Phuket siger: "I like You", "I like You" når du bevæger dig rundt på barerne fra frokost til næste morgen..

Libanon skulle være kendt for dets gode natteliv som tiltrækker mange piger fra omkringliggende lande og som altid også mange piger fra Afrika. Måske de kæmper om kunderne ved hotellerne og dertil lave priser (sammenlignet med Danmark) ? 

I Europa er det vel Rumænien, Moldova, Albanien, Polen og Bulgarien..Vil jeg gætte på. Og som oftest er det/burde det være hovedstæderne og/eller omkring de internationale hoteller man finder flest piger...

De polske og rumænske piger jeg har været sammen med i Danmark har alle været skønne og meget elegante/smukke/feminine på deres egen måde, så det er selvfølgelig et plus. 

(Hej-Hej. Kate og Sony).

Kender ikke meget til Albanien som virker til et noget lukket land ift. Rumænien, Bulgarien osv..som jo ofte har piger i feks. Danmark 

Hver gang jeg ser Melodi Grand Prix er Moldova oftest flot repræsenteret ved nogle meget smukke (unge), langbenet modeller i stiletter, så måske landet gemmer på flotte piger, hvor prisen er til den behagelige  side ?

Lad os høre dine overvejelser både mht til pigerne og landene samt billetpriser med fly eller andet.

Ser frem til detaljerede anmeldelse(r), p.f.t.

Redigeret af ppd

Skrevet

Grækenland må vel også være med i konkurrencen hvis vi snakker tæt på... så vidt jeg har hørt skulle der være 20 EUR piger på Filis Street. Men bortset fra det, så tror jeg det er nærmest umuligt at slå Thailand og Filippinerne... Udvalget er gigantisk og for en beskeden sum (3-500 kr.) kan du få piger der får dig til at glemme alt om de gamle garvede hustlertyper der snyder med tiden.

Skrevet

De billigste lande er sikkert også der det er dyrest at rejse til, så måske en billig europæisk destination samlet er billigst selvom timeprisen kan findes lavere i andre verdensdele. 

Redigeret af xo-nix

Skrevet
nøddehaven skrev, 1 time siden:

Grækenland må vel også være med i konkurrencen hvis vi snakker tæt på... så vidt jeg har hørt skulle der være 20 EUR piger på Filis Street. Men bortset fra det, så tror jeg det er nærmest umuligt at slå Thailand og Filippinerne... Udvalget er gigantisk og for en beskeden sum (3-500 kr.) kan du få piger der får dig til at glemme alt om de gamle garvede hustlertyper der snyder med tiden.

Mon ikke visse lande i Afrika er billigere?

Men under alle omstændigheder må man jo påregne noget højere transportomkostninger, hvis turen går til Asien eller Afrika - så alt i alt er nogle af de europæiske lande nok samlet set de billigste for sexferie.

Skrevet

De lande med størst fattigdom.

Skrevet

Afrika og Asien kan hurtig blive dyrt i transport. 

men ellers

Tyskland har stadig nogle prisvenlige steder.

du har stadig “ polet/ partytreff” stederne. 3-5 knald for 100-120 euro. Ikke de kønneste piger og hurtig maskinsex

du har også laufhauses til omkring 50 euro for ca 20-25 min. Som oftest heller ikke det varmeste gfe.

klinik og fkk tæt på prisen herhjemme. 
Ellers er Polen også relativ tæt på. 30 min starter ved omkring 200 kr. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.