Hop til indhold

Jeg skal love for jeg come Well i munden på ivy-Cat aka eevee så lækkert et blow

Featured Replies

Skrevet

Hvordan er setuppet i Roskilde?

Det er en ret aktiv og befolket parkeringsplads, som jeg husker den.

Selve seancen, foregår det i en bil, eller i en busk? Eller er tredje sted.

Lyder så frækt, og må helt sikkert prøves næste gang!

• Svar 63
  • Visninger 65.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg sutter ikke scor pik så good luck my dude

• Dillermand Junior
    Dillermand Junior

Hun suttede mig grådigt til roden meget vådt som sagt og kiggede op på mig imens da hun kunne mærke jeg snart kom så sugede hun og skabte lækkert vakuum med munden og slugte alt, slikkede mig ren og t

• Konge svar, jeg er så fan af dig 

Skrevet
emilio29 skrev, den 3.9.2022 at 22:45:

Hvordan er setuppet i Roskilde?

Det er en ret aktiv og befolket parkeringsplads, som jeg husker den.

Selve seancen, foregår det i en bil, eller i en busk? Eller er tredje sted.

Lyder så frækt, og må helt sikkert prøves næste gang!

Der holder ret mange biler men jeg er ret sikker på de fleste er hotellets gæster som altså ikke render rundt på parkeringspladsen, har brugt den her lokation tidligere og er aldrig blevet opdaget eller fået nogle sure miner. 

Eftersom det er koldere nu så vil jeg foretrække i bilen. 

Knus Eevee 

Skrevet

Skal nok sørge for en bilen har den rette temperatur næste gang du kommer til Roskilde:x

Skrevet

Det må simpelthen prøves en dag 

Skrevet

Hører der er horder af fyre i Valby hver aften  på trods af hun ikke annoncerer

• 1 month later...
Skrevet

Er hun mon gået i vinterhi eller er det mig som ikke har fulgt med ?

• 10 months later...
Skrevet
Hanshy skrev, for 3 timer siden:

Hun er da lige til et vådt kys 

Og stadig dejlig aktiv i Ringsted :wub:

• 1 month later...
Skrevet
Afub skrev, den 29.9.2023 at 01:10:

Gör hon GFE ?

NEJ! Hun giver KUN BJ.

Skrevet

Et hun stadig aktiv ? 

Skrevet

Jeg besøgte hende i sidste uge. Der talte hun om at hun ikke havde så mange kunder.. 

Skrevet
Abp skrev, for 5 timer siden:

Jeg besøgte hende i sidste uge. Der talte hun om at hun ikke havde så mange kunder.. 

Sgu heller ik meget at sige til, når man flytter ud på bøhlandet og ta'r høj pris for et blæs :D

Skrevet

Med hendes forretningsmodel er der jo altid mulighed for at hun starter på at tilbyde sex også. Det får som regel lidt ekstra gang i besøgstallet når man tilbyder noget nyt.

Men det kan selvfølgelig også være at det aldrig bliver noget for hende.

Skrevet
Abp skrev, den 8.11.2023 at 18:32:

Har du et link eller kontaktoplysninger du må give videre? Hvis man nu skulle have lyst til at hjælpe hende til lidt flere kunder:D.

Skrevet

Det er en skam hun opgav sine eskursioner til Valbyparken så hurtigt pga. en enkelt sløv dag der forudsigeligt skete fordi hun gæstede parken meget tidligt midt på dagen i de flestes arbejdstid på en hverdag. 

Er glad for at jeg selv nåede forbi fordi blowjobbet og oplevelsen derude var en af de mindeværdige ^_^

Skrevet
Eevee skrev, den 5.9.2022 at 01:08:

Der holder ret mange biler men jeg er ret sikker på de fleste er hotellets gæster som altså ikke render rundt på parkeringspladsen, har brugt den her lokation tidligere og er aldrig blevet opdaget eller fået nogle sure miner. 

Knus Eevee 

Hej Evy

Er du aktiv pt.?

Skrevet

Kan huske jeg engang har samlet Eevee op i Hundige, og vi kæmpede med at køre rundt for at finde et anonymt sted hvor hun kunne gå amok på pikken. Vi startede med at forsøge os på en parkeringsplads ved Hundige strand, og der endte vi med at en ældre mand gik op og bankede på forruden, kommenterede på oplevelsen jeg fik og bedte os om at skride. Jeg stressede med at forsøge og finde et anonymt område, og endte med at holde på en “mikro” resteplads mellem Hundige og Ishøj Landsby på landevejen. Der kom ret tit cykler forbi, så hver eneste gang der gjorde, måtte jeg presse hendes søde hovede HEEELT ned til roden for at være sikker.

Men hun var virkelig alt “besværet” værd, og giver den vildeste BJ oplevelse med så meget indlevelse!

Skrevet
Eevee skrev, den 5.9.2022 at 01:08:

Knus Eevee 

Hej Evee

Er du tilbage?

Skrevet
Akrobat skrev, for 1 time siden:

Hej Evee

Er du tilbage?

Måske du kan kontakte hende pr sms eller mail? Det ser ikke ud til, at Evee er så aktiv herinde.

Skrevet
Liv skrev, for 7 minutter siden:

Måske du kan kontakte hende pr sms eller mail? Det ser ikke ud til, at Evee er så aktiv herinde.

Jeg mener at der var noget med at hun blev blokeret herinde, fordi hun anmeldte sig selv eller noget i den retning

Skrevet
Liv skrev, 1 time siden:

Har hverken hendes mail eller sms. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.