Hop til indhold

Jeg skal love for jeg come Well i munden på ivy-Cat aka eevee så lækkert et blow

Featured Replies

Skrevet

Nå en lille anmeldelse af ivy som tog imod på p pladsen i Roskilde med kun med fast aftale, noget der tiltaler mig mere end at rende rundt sammen med 20 ungersvende i Valbyparken for at fange godten, her blev der indbudt til blow i bilen, noget jeg mere er til, end i det fri selv om det også er lidt kant på, men fik en tid i stand og mod Roskilde det gik, ca 45 min efter aftalt tid, som blev undskyldt meget, blev jeg mødt af det sødeste væsen længe, kærligt omfavnelse og ind i suttebussen, og så skal jeg eller love for at jeg fik præcis hvad jeg var kommet efter, uden for mange detaljer røbet vil jeg efter dette møde smide den unge dame, ind på min absolutte top over drømmesuttere i marken der tager det hele og sgu ikke om hun takkede mig bagefter.

det er 100 % en gentagelse og gerne næste gang hun tilbyder møde i bilen, eller andet sted inde.

tak ivy-cat for et enestående møde, JEG ER FAN 

jeg har kun link til hendes Valby piknic 

https://annoncelight.dk/showad/347894

ps i behøver ikke spørge om bryster eller røv eller krop, for det eneste jeg hæftede mig ved var hendes kønne ansigt, smil og uimodståelige dejlige våde suttemund.

Redigeret af slikken fyr

• Svar 63
  • Visninger 65.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg sutter ikke scor pik så good luck my dude

• Dillermand Junior
    Dillermand Junior

Hun suttede mig grådigt til roden meget vådt som sagt og kiggede op på mig imens da hun kunne mærke jeg snart kom så sugede hun og skabte lækkert vakuum med munden og slugte alt, slikkede mig ren og t

• Konge svar, jeg er så fan af dig 

Skrevet
slikken fyr skrev, for 14 minutter siden:

Nå en lille anmeldelse af ivy som tog imod på p pladsen i Roskilde med kun med fast aftale, noget der tiltaler mig mere end at rende rundt sammen med 20 ungersvende i Valbyparken for at fange godten, her blev der indbudt til blow i bilen, noget jeg mere er til, end i det fri selv om det også er lidt kant på, men fik en tid i stand og mod Roskilde det gik, ca 45 min efter aftalt tid, som blev undskyldt meget, blev jeg mødt af det sødeste væsen længe, kærligt omfavnelse og ind i suttebussen, og så skal jeg eller love for at jeg fik præcis hvad jeg var kommet efter, uden for mange detaljer røbet vil jeg efter dette møde smide den unge dame, ind på min absolutte top over drømmesuttere i marken der tager det hele og sgu ikke om hun takkede mig bagefter.

det er 100 % en gentagelse og gerne næste gang hun tilbyder møde i bilen, eller andet sted inde.

tak ivy-cat for et enestående møde, JEG ER FAN 

jeg har kun link til hendes Valby piknic 

https://annoncelight.dk/showad/347894

ps i behøver ikke spørge om bryster eller røv eller krop, for det eneste jeg hæftede mig ved var hendes kønne ansigt, smil og uimodståelige dejlige våde suttemund.

hun tænder vist på at blive opdaget. Det er der bestemt en chance for, hvis hele Valby løber og leder efter hende! Måske er det en del af planen ;)

Redigeret af Liverpool

Skrevet

Hun ligner lidt naboens datter man har lyst til at hygge med

Skrevet
Liverpool skrev, for 50 minutter siden:

Er billederne retvisende og aktuelle?

Ja hun har også en profil på scor.dk

Skrevet
Jyskpik skrev, for 1 minut siden:

Ja hun har også en profil på scor.dk

Nice. Så nupper jeg hende gratis ;)

Skrevet

Tak for deling. Hende vil jeg virkelig gerne prøve:rolleyes:

Skrevet
Liverpool skrev, den 28.8.2022 at 19:39:

Nice. Så nupper jeg hende gratis ;)

Jeg sutter ikke scor pik så good luck my dude ;)

Skrevet

Prøver at få en aftale i aften i parken det lyder godt nok frækt 

Skrevet
  • Author
Eevee skrev, for 10 timer siden:

Hahahahahaha jeg dør af grin, swipe du lidt på tinder dude, kongesvar der eevee

Skrevet

Du er simpelthen sååå fucking fræk, Eevee...er sgu snart nødsaget til at starte bilen fra fyn, for at se din frække pikmund pumpe løs på min pik....virkeligt frækt setup, din bandit:rolleyes:

Skrevet
Eevee skrev, for 11 timer siden:

Konge svar, jeg er fan af dig <3

Skrevet
Liv skrev, for 59 minutter siden:

Konge svar, jeg er fan af dig <3

#metoo <3.. Det var en fantastisk og minderig aften,  der på p-pladsen med vidunderlige Eevee <3

Skrevet
Eevee skrev, for 14 timer siden:

:biggrin: Sådan. Fair nok!

Skrevet

Håber det snart bliver gentaget! Jeg er også mere til det setup end at satse i parken med 50 andre mænd, dog var konen hjemme i fredags så gjorde det svært ellers var jeg fløjet til p pladsen!

Skrevet
Gotaroom3 skrev, for 2 timer siden:

... var jeg fløjet til p pladsen!

Det er hermed emperisk bevist... Gotaroom3 drikker ikke Red Bull, når konen er hjemme.

/Francois

Skrevet

Øv det lykkedes ikke her til aften.... da jeg endelig fandt p pladsen var hun gået for idag.... tyk bag ørene.... 

Skrevet

Samme her. Konceptet skulle bare prøves. Men fandt hende ikke. Ej heller svar på

sms. Var nogle heldige?

BUC

Skrevet

Jeg fik s

BUC2610 skrev, for 1 time siden:

Samme her. Konceptet skulle bare prøves. Men fandt hende ikke. Ej heller svar på

sms. Var nogle heldige?

BUC

Jeg fik svar at hun var færdig for i aften 

Skrevet

Jeg er mere nysgerrig på om Roskilde var en engangs fornøjelse?

Skrevet
Paaudkig skrev, 1 time siden:

Jeg er mere nysgerrig på om Roskilde var en engangs fornøjelse?

Samme her! Håber Roskilde bliver gentaget, så skal jeg forbi. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.