Hop til indhold
Bobstar

Rengøringshjælp søges

Recommended Posts

Jeg leder efter en fræk rengøringshjælp som vil hjælpe mig et par gange måneden med at støvsuge og tørre lidt støv af. 

Gad vide hvor man kan finde sådan en?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du tænker ikke at det bliver nogle lidt lange ture fra Silkeborg?

Jeg har tidligere haft held med at forhøre mig på nogle af mine faste thai steder om de evt. kendte nogen der var frisk på lidt let rengøring, men der skal selvfølgelig forventningsafstemmes på forhånd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobstar skrev, for 4 timer siden:

Jeg leder efter en fræk rengøringshjælp som vil hjælpe mig et par gange måneden med at støvsuge og tørre lidt støv af. 

Gad vide hvor man kan finde sådan en?

Er tanken, at du også vil knalde damen en gang i mellem? Ellers er dette forum vil næppe det oplagte sted at søge efter rengøringshjælp. Det findes der jo masser af firmaer, der leverer dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uden at skulle udtale mig på Bobstars vegne, så tænker jeg at når man går på Eroguide og efterspørger en “fræk hushjælp”, så er det ikke bare let støvsugning, så skal der også poleres noget fra tid til anden. Så er handsker ikke det eneste gummi der skal på. Så er der en forventning om at det både bliver rent og beskidt.

Jeg kan kun komme på tre, de er godt nok ikke nemme at komme på. Modsat rengøringshjælpen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobstar skrev, den 1.9.2022 at 12:25:

Jeg går i forvejen og betaler for rengøringshjælp, men det er sku lidt kedeligt når de altid er der mens jeg er på job :rolleyes:

Har du overvejet at arbejde hjemmefra på rengørings dagen? :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...