Hop til indhold

Ballbusting

Featured Replies

Skrevet

Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg stiller mig bedst ift dem der henvender sig til mig og som ønsker at blive sparket hårdt i skridtet 

jeg ønsker ikke at komme i den situation hvor nogen kræver erstatning Kan jeg bede dem om at skrive under på det er på eget ansvar ?

Skrevet

Uanset hvor smertefuldt det er så er risikoen for at der sker varig skade yderst begrænset.

Jeg vil umiddelbart gætte på at du tilbyder andre ting der umiddelbart er mere risikabelt.

Hvis det endelig kommer til en sag så bliver det jo påstand mod påstand og der får han godt nok svært ved at bevise at det er dig der har begået skaden og at du skulle have gjort noget som han ikke havde givet accept til når han valgte at betale dig.

Så bare giv den gas :evil:

Skrevet

Det lyder som om det er over din grænse at give varige skader, og måske skal dit udgangspunkt være hvad du selv er tryg ved. Jeg ville ikke personligt være til noget så hårdt, men har da nydt at blive domineret ved at hende der gjorde det gav mig lidt "smølfespark" på nosser og pikhoved imens jeg var hjælpeløs og bundet. Det jeg nød var ikke den fysiske smerte, men at mærke hendes lyst til at tvinge en reaktion ud af mig. Måske vil du kunne tilbyde los i røven med et par gode støvler eller andet hvor der kan bruges kræfter uden der kan være fare for tilskadekomst.

Skrevet

Jeg tror ikke du behøver at gøre så meget. Jeg har nemlig svært ved at se, hvad der skulle kunne kræves erstatning for.

Hypotetisk vil skadelidtes accept også medføre, at et evt erstatningsbeløb vil nedsættes markant. Men så langt tror jeg aldrig det ender med ballbusting.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.