Hop til indhold
VeryCurious

Niki i Randers, nu Aalborg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/336223

Let sms kontakt.

Knap så diskret indgang centralt i Randers.

En noget snusket lejlighed.

Det er bestemt pigen på billederne, meeeen de må være nogle år gamle. Billede 10 og frem kunne godt være nyere - tatoveringen under piercingen på brystkassen passer - men ung og sprød med slanke ben og flad mave er hun altså ret langt fra.

Hun så i det hele taget træt og slidt ud, og leverede en virkelig uengageret indsats. Hun var mere interesseret i at se “hvem vil være millionær” på hjemlandets sprog, som kørte på en iPad på sengebordet. På et tidspunkt holder jeg lidt et roligere tempo, hvor hun ret irriteret vrisser: “come on, sex!” Jojo, meen fuld gas fra start til slut ?

Overall indtryk var, at jeg bare skulle gennem maskineriet på kortest mulig tid. Så jeg kommer absolut ikke igen. 100% spild af penge. 

God søndag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har været i aalborg før 

Fuldstændig samme opfattelse som tråd starter .. 

Man skulle bare gennem systemet og ud igen , desuden ekstra betalte ydelse bar meget sparsomme. Der kommer jeg heller ikke igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...