Hop til indhold

66-årig vil gerne finde yngre pige - hvor???

Featured Replies

Skrevet

Det er første gang, jeg prøver at skrive noget her. Jeg er lige blevet medlem. Jeg er 66 år, samlevende, men får slet ikke nogen sex herhjemme. Bliver derfor nødt til at "gå udenom" for at få opfyldt mine behov. Ønsker at holde det skjult. Umiddelbart ønsker jeg ikke at gå på bordel eller lignende. Ønsker mere at finde en unge kvinde - 20-35 - at skabe et godt, intimt og fortroligt forhold til, hvor jeg kan få udlevet mine lyster. Der på ingen måde er grænseoverskridende, mere kæle for hendes krop, klæde hende af og have en smule fræk sex med hende. Penge har jeg nok af, så det kunne sagtens være et slags sugar-forhold, eller hvad man vil kalde det. Jeg har kigget på anmeldelser af forskellige hjemmesider. De ser lige dårlige ud, uanset om det er www.sugardating.com eller andre lignende. Er der nogle, der her kan anbefale mig et godt sted at begynde. Jeg har aldrig prøvet det her før så måske andre vil kunne bidrage med nogle erfaringer, også om hvad man evt. skal passe på, fælder eller lignende. På forhånd mange tak.

Skrevet

sugardating.com kan godt bruges til det du søger, men det kræver lang tid af finde det. Men det er tilfældet uanset hvilken platform du prøver at anvende. I teorien kan du også bruge Tinder eller diverse normale datingsider - du skal bare undgå at skrive noget om penge. Eufemismer med at du er "daddy" kan forsigtigt bruges.

Så stedet er nok mindre vigtigt end "hvordan". 

Skrevet
Madame Illona skrev, for 12 minutter siden:

Måske du selv også skulle søge lidt selv.

Det skriver han jo, at han har gjort.

Madame Illona skrev, for 12 minutter siden:

Svært at vide for andre hvilke preferencer du har ud over alderen 

Det skriver han sådan set også:

Brygger skrev, 1 time siden:

Umiddelbart ønsker jeg ikke at gå på bordel eller lignende. Ønsker mere at finde en unge kvinde - 20-35 - at skabe et godt, intimt og fortroligt forhold til, hvor jeg kan få udlevet mine lyster. Der på ingen måde er grænseoverskridende, mere kæle for hendes krop, klæde hende af og have en smule fræk sex med hende.

Skrevet

Helt klar sugerdating. Der er masser af unge pige/kvinder der søger intimt og ikke intimt kontakt. Har på 3 mdr som medlem fundet 4 forskellige kvinder der dækker mine forskellige behov. Dog skal sige du skal arb på sagen og være åben og direkte i dit søgning da det er lidt af et jungle af forskellige lyster og behov disse ung kvinder ønsker. Tag 1 mdr medlemskab og se om du finder lykken

Kim

Skrevet
Brygger skrev, for 6 timer siden:

Ønsker mere at finde en unge kvinde - 20-35 - at skabe et godt, intimt og fortroligt forhold til, hvor jeg kan få udlevet mine lyster. 

Udover sugardating er der jo masser af prostituerede derude i den aldersgruppe? De fleste er ikke på bordeller, men kan mødes i privat bolig eller komme til dig.

Advarsel skrev, for 6 timer siden:

sugardating.com kan godt bruges til det du søger...

Du mener vel sugardaters?

Skrevet
Emptyman skrev, for 16 minutter siden:

Du mener vel sugardaters?

Ja, tak for rettelsen.

Skrevet
  • Author

Tak for de forskellige tips.
Ja, prostituerede kan være en mulighed.
I første omgang ønsker jeg i at finde en sød pige, privat.
Så mest af alt er jeg til at skabe kontakt over nettet.
MEN - , så kommer mit næste problem.
Jeg har studeret nogle af de forskellige sites.
Og de har ser alle ud til at have kreditkort som eneste betalingsmiddel.
Se, hvis der lige pludselig står Dating, Tinder eller Sugardaters på kontoudtoget, så kan der jo hurtigt opstå ballade, hvis konen lige pludselig opdager posteringen. Godt nok har jeg min egen konto, men alligevel....
Og man har jo også hørt om sites, der bliver ved med at trække på kreditkortet, selv om man kun har købt et mindre abonnement.
Hvad gør andre, hvis man ønsker at holde posteringerne skjult?
Eller har nogen kendskab til sites, hvor man kan indbetale kontant på en eller anden måde?

Bedste hilsener og god aften

Skrevet
Brygger skrev, for 17 timer siden:

Ja, prostituerede kan være en mulighed.

Jeg vil sige, at klinikpigerne - det er i hvert fald min erfaring - er rigtig søde.
Og så er der den fordel, at det generelt er nemt at få en aftale. 
Desuden er de almindeligvis 'alderstolerante' - det kunne jeg forestille mig sugerdater-piger ikke er på samme måde.
Tænker Sugardating er lidt som almindelig dating, pigerne har et stort udvalg og kan vælge og vrage. 
Véd det dog ikke, har ikke prøvet, er ikke s-å vild med konceptet .. kun for 40+ piger ... 

Hvis du bestiller tid hos een af de yngre klinikpiger, kan det være hun kan hjælpe med råd, vejledning og ideer.
Den sidste jeg besøgte, havde tidligere sugardatet, men var så gået over til klinik.
Hun er rigtig, rigtig sød og imødekommende.
Hvis penge, som du skriver, ikke er noget problem, kan du jo måske booke lidt ekstra tid, så der er tid til snak.
Nogle af de piger kan du også kontakte over PB herinde, en del har en profil, selv om de ikke er så synlige.

Redigeret af sneræven

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.