Hop til indhold

Søger input/forslag til en mørk pige/kvinde

Featured Replies

Skrevet

Jeg har fået en ide om at jeg vil prøve en mørk kvinde. Og jeg synes aldrig jeg ser anmeldelser af mørke piger.  Så nu spørger jeg lige ud om links til piger med ægte profiler og foto.

Jeg søger en pige som hende her.  https://annoncelight.dk/showad/344361

Jeg ville blive super glad hvis der er nogle der vil hjælpe mig til en god oplevelse.

Jeg gider ikke køre en masse km. For at finde ud af at der er brugt fake billeder.

Jeg kører gerne til Aalborg,Aarhus,Herning, Vejle, Esbjerg eller for den sags skyld til Fyn. Hvis der er en god oplevelse.

Jeg håber virkelig at der kommer et par links.  Tak

Skrevet
lhrn skrev, for 1 time siden:

Er hun til at få fat i? Troede hun holdt pause

hvorfor tror du det 

Skrevet
knallert skrev, for 27 minutter siden:

hvorfor tror du det 

Det skrev hun til mig for et par måneder siden, men ved jo ikke om hun er startet op igen, hendes hjemmeside er lukket, men ja hun er guld, bedste pige jeg har besøgt 

Redigeret af lhrn

Skrevet
  • Author
knallert skrev, den 27.8.2022 at 22:59:

Le Queen - Eroguide.dk  hende går du ikke fejl af 

Mange tak for input.  Dog ser det ikke ud til at det lige er hvad jeg søger.   Men igen tak for at du lige tog dig tid til at komme med input.  Det er der ikke mange der gør..

• 4 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.