Hop til indhold
kopo

Ellizabeta og allexandra kbh

Recommended Posts

Jeg bestilte Elizabeta til et hotelbesøg for ca en måned siden. Jeg havde egentlig bestilt en anden pige først, men den rumænske pige som dukkede op var meget lidt attraktiv og lettere beruset og ville helst ikke lave græsk, som det ellers var aftalt over telefonen. Jeg benyttede derfor lejligheden til at sende hende afsted igen, og ringede istedet efter Elizabeta.

Billederne af Elizabeta er naturligvis fake, og kroppen er ikke en modelkrop som på billederne, men hun har et pænt ansigt, taler ok engelsk og var ganske service minded. Eneste minus var, at hun forsøgte at overbevise mig om, at megafransk ikke betød afslutning i mund, men kun på kroppen. Jeg fornemmer, at det er et nyt hustler trick som de østeuropæiske piger er begyndt på. Efter lidt diskussion blev vi enige om afslutning ud over ansigtet, hvilket hun så fortrød af hensyn til hår og makeup, hvorefter hun alligevel tilbød at tage klatten i munden. Det gjorde hun så også rigtig grundigt til sidste dråbe, og hun havde ikke travlt med at løbe ud på toilettet bagefter.

Jeg kunne godt finde på at bestille hende igen, hvis lejligheden byder sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...