Hop til indhold

DANSK ÆGTE blondine studine - STOP STOP STOP

Featured Replies

Skrevet

Ja, selvfølgelig skulle hun jo besøges, for billederne ser jo godt ud ;)  De danske piger plejer også at være ret pålidelige, men her er så åbentbart en som tydeligvis ikke er. 

Hun har en fejl på sin side, hvor hun har åbent fra kl. 9, men man kan først kontakte hende fra klokken 12.... Ja, så tog jeg chancen kl. 9, men der skete ingenting, så måtte vente til kl. 12. 

Her får vi kontakt og vi aftaler at jeg skal stille mig ved en parkeringsplads på et aftalt sted ved flere boligblokke. Jeg ankommer 5 min. før og på slaget, ringer jeg hende op for at få den præcise adresse. Intet svar. Jeg ringer igen. Stadig intet svar. Jeg bliver ved i næsten 10 min. og får telefonsvareren hver gang, før hun endelig tager den og bare svarer mig, som om jeg bare er en tilfældig kunde, og som om hun ikke var klar over vi havde en aftale på det tidspunkt, selvom det kun var 30 min. siden vi sidst havde talt i telefon.... Hun skal så lige se om hun kan se mig ud fra der hvor hun er og så siger hun adressen. Hun får det til at virke som om at det bare lige ville være det letteste at finde, men jeg kan se på husnumrene at det ikke lige var i området. Lige som i første samtale virkede hun uengageret og useriøs og ikke videre behjælpelig. Men jeg tænker at det kan jeg vel finde, og må så google mig frem til det. Jeg kan så se at der hvor jeg skal hen ville hun umuligt havde kunne se mig fra.... Men jeg går derhen og ved nr. 70, som hun havde sagt at det var, var der en cykelkælder. Så usle forhold gider jeg altså ikke B) 

Der var intet spor af hvor jeg så skulle gå hen og jeg blev simpelthen ramt af en ugidelighedsfølelse over, at det simpelthen havde været så op ad bakke at få en samtale i stand med hende, at jeg tænkte at mine surt opsparede penge, ville kunne gøre mere gavn ved en anden kvinde. 

Jeg har oplevet andre udenlandske piger, der var meget lettere at aftale noget med og kommunikere med. Jeg valgte ikke at kontakte hende igen, (for så var den nok gået på telefonsvarer igen :roll:), og hun hverken skrev eller ringede mig op og spurgte hvor jeg da blev af. Næ, for hun var jo nok skideligeglad... 

https://annoncelight.dk/showad/229296

Redigeret af nicolasse

Skrevet
nicolasse skrev, for 4 minutter siden:

Skrevet

Hold da kæft....jeg havde lukket denne samtale lææænge før....du er virkelig en tålmodig mand.....jeg var skredet meget hurtigere. En skide dansk amatør der vil tjene nogle hurtige penge...ja, kender dem alt for godt.....not a chance....har ofte lukket samtalen, hvis de ikke svarer pronto tilbage...ja, så bliver de sure og tøsefornærmede, men det er sgu deres eget problem. Gider bare ikke spilde min tid på det lort de har gang i. Der er nok af lækre piger at vælge imellem....piger som respekterer andres tid.

You snooze, You lose, baby!!;)https://annoncelight.dk/showad/229296:mrgreen:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.