charmer 0 Skrevet 28. Oktober, 2013 Hej nogen her inde der ved om der findes en luder i Odder? Og i givet fald kan anbefale en? På forhånd tak for hjælpen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13837 Skrevet 28. Oktober, 2013 Hej nogen her inde der ved om der findes en luder i Odder? Og i givet fald kan anbefale en? På forhånd tak for hjælpen. Ludere anbefaler vi ikke - kun glædespiger :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
charmer 0 Skrevet 28. Oktober, 2013 Ludere anbefaler vi ikke kun glædespiger Haha det var jo også det er mente Hvad der sker i en hed vending :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 28. Oktober, 2013 Er de ikke i Odder, at Lolitadoll holder til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontornusseren 73 Skrevet 28. Oktober, 2013 Jeg har boet i Odder i nogle år, og de mener det ikke så slemt når de siger "luder". Desuden udtaler de det "Luj-er", så det nærmest ender med at reflektere på dem selv. Den gang boede der en dame i Christianslund, men det er jo 30 år siden. Hun er nok gået på pension. Ja, det håber jeg da inderligt i hvert fald. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 74 Skrevet 28. Oktober, 2013 Er de ikke i Odder, at Lolitadoll holder til? Jo hun gjorde ihvertfald. Men hun flyttede vist til Kolding. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 28. Oktober, 2013 jeg mener jeg har set annoncer på 1-2 piger i odder, men jeg kan desvære ikke huske hvor jeg så dem, men mener det er inden for de sidste 2 måneder mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Århusman 113 Skrevet 3. November, 2013 Der er hende der Carina som kommer til Odder med jævne mellemrum. Hun annoncerer på Annonncelight. F.eks. her: https://annoncelight.dk/annonce/77192/sa ... g-her-igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13837 Skrevet 3. November, 2013 Der er hende der Carina som kommer til Odder med jævne mellemrum. Hun annoncerer på Annonncelight. F.eks. her: https://annoncelight.dk/annonce/77192/sa ... g-her-igen Mine priser er: 30min - 1500,- 60min - 2500,- Og så er der nogen der påstår pigerne på annoncelight er billige :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 5. November, 2013 Haha det var jo også det er mente Hvad der sker i en hed vending Skal den nu frem igen, hvad de prostituerede hedder og kaldes? Kendte jeg en luder i Odder anbefalede jeg hende gerne! VH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg