Hop til indhold

Nogen som ved hvor man kan møde shemales uden betaling?

Featured Replies

Skrevet

Hej alle,

Ville høre om nogen har erfaring med at møde shemales online eller ude i nattelivet?

Altså ikke dem der tager betaling for deres tid (i hvert fald ikke dem som skilter med det).  
Tænker der må være nogle af de online dating apps/sider som har mange shemale brugere?

Ville foretrække at møde nogen i/eller omkring Stor København eller Malmø. 

Skrevet
Asianlover1 skrev, for 36 minutter siden:

Hej alle,

Ville høre om nogen har erfaring med at møde shemales online eller ude i nattelivet?

Altså ikke dem der tager betaling for deres tid (i hvert fald ikke dem som skilter med det).  
Tænker der må være nogle af de online dating apps/sider som har mange shemale brugere?

Nok nemmere at vinde i lotto, og købe lidt selskab.

Skrevet
Asianlover1 skrev, for 6 timer siden:

Hej alle,

Har da matchet med en del på tinder, uden dog i første omgang at være klar over, at der var tale om en shemale.

Men det kræver jo også lidt af en selv at matche med andre på tinder.

Skrevet
bifyr71 skrev, for 1 time siden:

Thai  corner i kbh ?

Der handler det 110 % om cool cash.:lol:

Skrevet
sweetstone skrev, for 33 minutter siden:

Der handler det 110 % om cool cash.:lol:

Og ?

Skrevet
bifyr71 skrev, for 1 minut siden:

Og ?

Har du læst hvad trådstarter efterlyser ? :)

Skrevet

Jeg er der ikke selv, men har flere steder læst at på www.boyfriend.dk findes nogle, men om de tager betaling for det,  ved jeg ikke, men mener ikke det er et site, hvor de betaler hinanden for fælles glæder

Skrevet
fræk6 skrev, for 56 minutter siden:

Jeg er der ikke selv, men har flere steder læst at på www.boyfriend.dk findes nogle, men om de tager betaling for det,  ved jeg ikke, men mener ikke det er et site, hvor de betaler hinanden for fælles glæder

En shemale= en med både pik og patter. Dem er der meget langt mellem på Boyfriend.dk, men danske crossdresser er der en del af,

Og man betaler ikke hinanden på Boyfriend. Er selv medlem, tænder på cd-transer-ladyboy/shemale-så feminine som muligt.

Skrevet
Asianlover1 skrev, for 12 timer siden:

Hej alle,

Ca 2 gange om ugen har swingerklubben swingeren.dk's vesterbro afdeling en shemale og bi aften hvor der kommer en del der til et gratis eventyr.  Det synes jeg du skal prøve af...

Skrevet
  • Author
Blækspruttemanden skrev, for 3 timer siden:

Ca 2 gange om ugen har swingerklubben swingeren.dk's vesterbro afdeling en shemale og bi aften hvor der kommer en del der til et gratis eventyr.  Det synes jeg du skal prøve af...

Uha, ja det kunne da være en mulighed. Nu har jeg faktisk prøvet at gå i swingerklub for nogle år tilbage, men nåede aldrig rigtigt helt at vænne mig til det. Men det kan da være at det skal prøves igen, hvis det er et af stederne der kommer mange shemales, som bare er ude efter en god oplevelse og ikke penge. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.