Hop til indhold

Freja i Hirtshals

Featured Replies

Skrevet

Er ikke bruger herinde, men lavede en aftale med hende. Ved ankomst skrev jeg til hende og fik et laaaangt std skriv om at jeg skulle afregne til hendes chef først, pga trusler om vold og død fra tidligere kunder. Jeg skrev tilbage at det blev mystisk farvel og tak. Nu har så fået sms om vanvittig bøde jf deres hjemmeside klinik beauty sleep, en hjemmeside der ikke findes og fra i morgen tillægges dagbøder 500kr. Jeg bliver truet med at de vil kontakte familie, venner, arbejde osv. Svindel og humbug. Hold jer laaaangt væk. Overvejer sgu politianmeldelse, selvom det jo er lidt grænseoverskridende/pinligt, men det er jo nok det skurkene kalkulerer med. 

Skrevet
  • Author
MrTAa skrev, for 14 timer siden:

Er ikke bruger herinde, men lavede en aftale med hende. Ved ankomst skrev jeg til hende og fik et laaaangt std skriv om at jeg skulle afregne til hendes chef først, pga trusler om vold og død fra tidligere kunder. Jeg skrev tilbage at det blev mystisk farvel og tak. Nu har så fået sms om vanvittig bøde jf deres hjemmeside klinik beauty sleep, en hjemmeside der ikke findes og fra i morgen tillægges dagbøder 500kr. Jeg bliver truet med at de vil kontakte familie, venner, arbejde osv. Svindel og humbug. Hold jer laaaangt væk. Overvejer sgu politianmeldelse, selvom det jo er lidt grænseoverskridende/pinligt, men det er jo nok det skurkene kalkulerer med. 

Tak. Er glad for at jeg ikke tog chancen så.

Jeg håber at du politianmelder dem.

Skrevet

I dag er hun så i Kolding

Skrevet
NewPunter skrev, for 8 timer siden:

Tak. Er glad for at jeg ikke tog chancen så.

Jeg håber at du politianmelder dem.

Nu har jeg jo læst en anden tråd herinde om afpresning, hvor en anden bruger herinde blev skræmt til at betale penge. Lå da også søvnløs i nat, men ud fra svarene i den anden tråd er min strategi at blokere nummeret og se tiden an. Jeg tror/håber ikke de opsøger mig. Har ikke hørt mere. Fortsætter de (fra andet tlf nr) så er det afsted til politiet. 

Redigeret af MrTAa

Skrevet

Hej

jeg har også fået sådan en besked.. stod der også jer navn, adresse og de telefon numre, som er til knyttet adressen?

Redigeret af Wester

Skrevet

Linket er dødt. Er der nogen der har mere information om annoncen fx telefonnummer, mail, brugernavn osv så vi andre ikke hopper i fælden?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.