Hop til indhold

Danske Tanja

Featured Replies

Skrevet
J@n38 skrev, for 18 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/350672

Er hun ægte nok? Overvejer at besøge hende - derfor.

Ja, hun ser lækker ud, men 1 time 1500 kr ...

Skrevet

Jeg forsøgte at få en aftale med hende i dag. Hun svarede stort set kun med en stavelses svar. Som en maskine eller en udlænding med standard svar. Jeg opgav da det virkede uldent….

Skrevet
matrix skrev, for 25 minutter siden:

men 1 time 1500 kr ..

Jeg bliver rundforvirret. Er det for meget? Her blev jeg nemlig belært om 2K var rimeligt for 1 times gfe.

Skrevet
  • Author
Sailorman skrev, for 33 minutter siden:

Jeg forsøgte at få en aftale med hende i dag. Hun svarede stort set kun med en stavelses svar. Som en maskine eller en udlænding med standard svar. Jeg opgav da det virkede uldent….

Kan godt forstå, at du opgav. Du har ret i at det virker uldent. 

Skrevet

Havde ellers tænk på at kontakte hende....danske Tanja er i den grad strøget af listen...gider dem bare ikke.

Skrevet
Kaspersen skrev, den 27.8.2022 at 15:35:

Jeg bliver rundforvirret. Er det for meget? Her blev jeg nemlig belært om 2K var rimeligt for 1 times gfe.

Nej, tænker det er for lidt..

Skrevet

Fake. Når de ser du har hemmeligt nr stopper kommunikationen. Det er helt sikkert meningen at afpresning er bevæggrund 

Skrevet
J@n38 skrev, den 26.8.2022 at 21:06:

https://annoncelight.dk/showad/350672

Er hun ægte nok? Overvejer at besøge hende - derfor.

Hejsa

jeg har desværre ikke nået og anmelde hende, men jeg havde en aftale med hende i lørdags, det var svært og langsomt og kommunikere med hende, men endelig først på aftenen lykkes det 45/1200kr for superfransk og alt det våde fin pris.

Ved ankomst til tiden i Viborg 500m fra Politistationen, sendte jeg den vanlige sms: Er her nu, og ganske hurtigt kom etage nr, det var i stueplan 5 trin op, men herfra gik alting bare galt, hende der tog i mod mig var fra Mexico en trænet lille fin pige med plastisk bryster, vi fandt hurtigt ud af, at Tanja havde tages hendes kunde og hun spurgte om det var okay for mig, det var der sådan set, men hun gav ikke de ydelser Tanje gjorde, samt hendes engelske var noget dårligt, så jeg gik igen.

Jeg stod så udenfor huset og tænkte, hvad jeg skulle gøre , nu havde jeg kørt langt og taget viraga, mens jeg sådan stod og tænkte kunne jeg høre velkendte lyde: Yes baby, so good Yeaa osv. jeg stod lige under Tanjas vindue, alt hun sagde var på engelsk, men hun kunne jo have en udenlandsk kunde, men jeg står og lytter kom der helt umotiveret en sms med ordene: Hvad fanden snakker du om, dette på helt fejlfrit dansk- jeg formoder der må sidde en dansk pimp bag, for alt forgik på fejlfri dansk, og når en pimp skal administrere 2 piger kan det let gå galt med bookingerne.

Jeg kiggede lidt på AL og fandt hende her:

https://annoncelight.dk/showad/339434

Synes lige i situationen det kunne være sjovt og sutte lidt på den store klit, men hvad tror i det skete ??? Det var sgu Mexikaneren der skrev med både adresse og pris sammme sted, hende jeg lige havde talt med så nej tak igen.

Jeg fandt en anden -god løsning, det får i senere

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.