Hop til indhold

Anderledes oplevelser

Featured Replies

Skrevet

Hej Alle

Var i Horsens i dag og kørte forbi Nygade og tænkte tilbage på engang jeg besøgte en sød GP der.

Havde lavet en aftale, men da jeg kom var pigen meget ked af det, fodende på sengen var brast sammen og sengen stod i en mærkelig vinkel, understellet var knækket.

Jokere lidt med det og siger, at jeg håber hun havde fået en rigtig tur, hun grinte og sagde "jeg red ham sku", hun var lidt ked af det, havde kun haft den ene gæst og kunne ikke få fat i ham der ejede stedet.

Så jeg tilbød at jeg kunne kigge på det, selve sengen fejlede ingenting, så jeg tilbød, at fikse det, det ville hun gerne have og jeg kørte til Jem&Fix efter lidt træ, sømbeslag, vinkler, mv. Værktøjet havde jeg i bilen.

Har aldrig hverken før eller efter, haft en holdved montør i netstrømper og stiletter, vi var et godt team, så snart var sengen klar igen og er der nogen af jer der har undret sig over, at sengen havde trykimprægneret 75x75 mm ben, ved i nu hvorfor :)

Skrevet

Vi bliver nød til at have et link til den friske pige! - for hun giver den da virkelig gas i sengen :wink:

Skrevet
  • Author
Lord of the rings ;-) skrev, for 1 time siden:

Var du så ikke også den første til at teste at sengen kunne holde ;-)

Jo, det var jeg ;) og den holdt :)

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 15 minutter siden:

Vi bliver nød til at have et link til den friske pige! - for hun giver den da virkelig gas i sengen :wink:

Det er måske 15 år siden og mange år siden jeg sidst har set hende aktiv. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.