Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har været her for nyligt..??

http://www.baitong-wellness.dk/

Mere hvad der er "oppe" i tiden på dette sted, var der for 1 år siden og det var godt den gang, men der sker meget på et år for thai stederne har jeg oplevet andre steder..:)

Skrevet

Jeg har været der et par gange indenfor de sidste par uger. Første gang var det 1 time med HJ afklædt. 850.- Anden gang var det en B2B med HJ. 1000 bobs. Fik vist en smule rabat 2. gang. Begge gange var det af Nam, som var der alene.

Massagen kan du få lige så godt mange andre steder, men hendes krop er ganske fornuftig på trods sidst i 30'erne. Hun har meget flotte silikonekasser, hvis du er til den slags :roll:

Skrevet
  • Author

Tak for svar...kunne der "pilles" lidt nu hvor tøjet var væk eller er det kun for synets skyld.. :)

Skrevet

Tak for svar...kunne der "pilles" lidt nu hvor tøjet var væk eller er det kun for synets skyld.. :)

Der kunne pilles så meget, som jeg havde lyst... Det virkede faktisk som om, hun kunne lide det ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.