Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/349884

Jeg havde lusket omkring AL i et stykke tid, for at finde noget i Syddanmark. Her er umiddelbart ikke det helt vilde at skrive hjem om. Engang imellem kan man ramme plet i Kruså eller Padborg, ellers skal man til Flensborg.

 

Anyway. Jeg fandt denne annonce og blev straks interesseret. Især fordi billeder jo ikke var dårlige.

Der var dog et minus.. kæresten skulle være med. 

Jeg tøvede et par dage, med at skrive, men tænkte at jeg jo nok ikke havde noget at miste, ved at skrive.

Jeg skrev en sms og der var hurtigt svar. Svaret var fint Engelsk og vi fik en aftale i hus. Tanken om at gøre det i bilen tændte mig.. det er første gang jeg skulle gøre det der. 

Jeg bestilte et BJ og tænkte jeg måtte håbe på det bedste. Og at det hele ikke ville udvikle sig til at jeg ville blive røvet for mine ejendele..

 

Vi mødtes om aftenen på det aftale sted og hun hoppede over i min bil. En smuk ung kvinde som ikke umiddelbart forstod særlig meget af hvad jeg sagde. Jeg fik lidt mistanke om, at det nok ikke var kæresten som sad i bilen, men hendes Alfons.

Vi parkerede så vi havde den anden bil inden for rimelig afstand, det gjorde mig tryg.

Vi satte os om på bagsædet og hun gik i gang. Hun duftede dejligt og jeg måtte røre hende over det hele.

Jeg gik ud af min bilen, så jeg kunne stå op og hun sad på sædet og blev ved med at tilfredsstille mig. 

Jeg skulle komme. Jeg spermede på terrænet og jeg fik en vådserviet til at gøre mig ren med og fluks så var hun væk.

Tja.. jeg fik vel det jeg kom for. Hun var meget pæn, så kunne godt finde på at have sex med hende næste gang. Men jeg kan ikke, hvis 'kæresten' skal være med også..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi , i am still available, the only reason that my husband drive me is I don't have a driver license and we don't have a place . We always do that and he wait for me quiet until i do my job....blow or sex ....thanks for appreciate 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ_pilfinger skrev, den 26.8.2022 at 08:39:

https://annoncelight.dk/showad/349884

Jeg havde lusket omkring AL i et stykke tid, for at finde noget i Syddanmark. Her er umiddelbart ikke det helt vilde at skrive hjem om. Engang imellem kan man ramme plet i Kruså eller Padborg, ellers skal man til Flensborg.

 

Anyway. Jeg fandt denne annonce og blev straks interesseret. Især fordi billeder jo ikke var dårlige.

Der var dog et minus.. kæresten skulle være med. 

Jeg tøvede et par dage, med at skrive, men tænkte at jeg jo nok ikke havde noget at miste, ved at skrive.

Jeg skrev en sms og der var hurtigt svar. Svaret var fint Engelsk og vi fik en aftale i hus. Tanken om at gøre det i bilen tændte mig.. det er første gang jeg skulle gøre det der. 

Jeg bestilte et BJ og tænkte jeg måtte håbe på det bedste. Og at det hele ikke ville udvikle sig til at jeg ville blive røvet for mine ejendele..

 

Vi mødtes om aftenen på det aftale sted og hun hoppede over i min bil. En smuk ung kvinde som ikke umiddelbart forstod særlig meget af hvad jeg sagde. Jeg fik lidt mistanke om, at det nok ikke var kæresten som sad i bilen, men hendes Alfons.

Vi parkerede så vi havde den anden bil inden for rimelig afstand, det gjorde mig tryg.

Vi satte os om på bagsædet og hun gik i gang. Hun duftede dejligt og jeg måtte røre hende over det hele.

Jeg gik ud af min bilen, så jeg kunne stå op og hun sad på sædet og blev ved med at tilfredsstille mig. 

Jeg skulle komme. Jeg spermede på terrænet og jeg fik en vådserviet til at gøre mig ren med og fluks så var hun væk.

Tja.. jeg fik vel det jeg kom for. Hun var meget pæn, så kunne godt finde på at have sex med hende næste gang. Men jeg kan ikke, hvis 'kæresten' skal være med også..

Hi, my husband drive me becouse i don't have driver license, and is more safe for me that many pshiho can be , but he wait for me quiet ,and we are pacefull , you are welcome for sex . I know i am a lil bit expensive but also my services are quality. Me and my husband can also do threesome and good sex , that s why don't be shy about him . Thanks for appreciate.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest grænselandsløs
Bolleman skrev, den 29.1.2024 at 18:37:

Nogen der har været sammen med hende fornys som måske vil berette om det

Pris og indhold matcher næsten..

Ikke meget indlevelse.  "Maskinel oplevelse"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...