Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Midtvestagurken skrev, for 14 timer siden:

Jennifer Midtjylland

Er der mon nogen, der har besøgt denne pige og kan berette noget?

https://annoncelight.dk/showad/350130

Det har jeg, og kan kun anbefale denne pige, jeg tror der er en mutter der laver aftaler, for hende der behandler mig spørger om hvad jeg ønsker, jeg siger hvad vi har aftalt, ok siger jeg en time med det hele, fint så er vi klar til at komme i gang, hun  giver ikke en hård massag, men utroligt dejligt som hun gnider sine hender rundt på din krop, hun er nøgen hele tiden, bruger sin krop til at massere med, der går lang tid med dejlig berøringer, hvor hun kommer tætter på det de mere følsomme dele, også rundt hvor hun begynder at vaske banditer, øko blov men lidt for meget håndjob, men ok dejlig sex i flere stiĺlen. Det eneste jeg ikke kunne lide var da jeg vil slikke hende ville hun have flere penge,  jeg sagde at jeg havde betalt for en time, så det skulle jeg ikke betale ekstra for, og det skulle jeg så helle ikke, men hun prøvede. Men hun kunne da ret godt li det da jeg kom igang med at slikke hende kunne smage hendes saft flyde lidt, men en pige der er et besøg værd.

Skrevet
Mrsofus69 skrev, for 31 minutter siden:

Er det muligt at få et by navn ?

Daugbjerg, måske sammen med Honey. Ikke noget link på hende lige nu. Men kun et gæt. 

Skrevet

Kan se de har skiftet billeder, de her billeder er den pige jeg mødte, så ægte billeder nu

Skrevet
Kjeldsen skrev, den 26.8.2022 at 14:05:

Det har jeg, og kan kun anbefale denne pige, jeg tror der er en mutter der laver aftaler, for hende der behandler mig spørger om hvad jeg ønsker, jeg siger hvad vi har aftalt, ok siger jeg en time med det hele, fint så er vi klar til at komme i gang, hun  giver ikke en hård massag, men utroligt dejligt som hun gnider sine hender rundt på din krop, hun er nøgen hele tiden, bruger sin krop til at massere med, der går lang tid med dejlig berøringer, hvor hun kommer tætter på det de mere følsomme dele, også rundt hvor hun begynder at vaske banditer, øko blov men lidt for meget håndjob, men ok dejlig sex i flere stiĺlen. Det eneste jeg ikke kunne lide var da jeg vil slikke hende ville hun have flere penge,  jeg sagde at jeg havde betalt for en time, så det skulle jeg ikke betale ekstra for, og det skulle jeg så helle ikke, men hun prøvede. Men hun kunne da ret godt li det da jeg kom igang med at slikke hende kunne smage hendes saft flyde lidt, men en pige der er et besøg værd.

Hvordan i alverden kan du anbefale hende? Der er så mange men’er i din beretning at det er utroligt selvmodsigende. Så ville hun ikke det, og så krævede hun ekstra penge midt i det hele, blow med for meget hånd osv.!

Jeg ville ikke engang gi’ 200 for den time der. 

Skrevet
Pep skrev, 1 time siden:

Hvordan i alverden kan du anbefale hende? Der er så mange men’er i din beretning at det er utroligt selvmodsigende. Så ville hun ikke det, og så krævede hun ekstra penge midt i det hele, blow med for meget hånd osv.!

Jeg ville ikke engang gi’ 200 for den time der. 

Hvad du syntes kommer ikke mig ved, jeg skriver hvad jeg mener, også kan man jo selv besteme hvad man vil, jeg har besøgt hende igen, med en god oplevelse igen.

Skrevet

Du må være nem at stille tilfreds! Jeg kommenterer på hvad der passer mig især når jeg læser sådan noget selvmodsigende ævl

• 2 weeks later...
Skrevet
Besøgende skrev, den 26.8.2022 at 15:05:

Daugbjerg, måske sammen med Honey. Ikke noget link på hende lige nu. Men kun et gæt. 

Er det inde eller uden for byen? Og hvordan er det med parkering?

Skrevet
munck11 skrev, for 56 minutter siden:

Er det inde eller uden for byen? Og hvordan er det med parkering?

Hvis det er det sted Honey holdt til, så er det inde i byen ved hovedvejen, med parkering i gården. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.