Aarhusfyr1974 14 Skrevet 25. August, 2022 Nogen der har erfaringer med Royal i Berlin ? Er nysgerrig på priser og ikke mindst koncept. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 26. August, 2022 Har været på Royal en enkelt gang. Du betaler leje af værelse + til pigen, så prisen løber op. Men den dejlighed jeg besøgte var hver en € værd. God fornøjelse, jeg var i Hemmingway (værelserne har navne efter et tema). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusfyr1974 14 Skrevet 27. August, 2022 Oldtimer skrev, den 26.8.2022 at 11:16: Har været på Royal en enkelt gang. Du betaler leje af værelse + til pigen, så prisen løber op. Men den dejlighed jeg besøgte var hver en € værd. God fornøjelse, jeg var i Hemmingway (værelserne har navne efter et tema). Ok, men er der et “bar” område hvor man så kan vælge pigen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 28. August, 2022 Nej det er der ikke. Du bliver vist ind i et værelse, hvor du bliver præsenteret for mulighederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg