Hop til indhold

Recommended Posts

Efter en varm og træls sommer syntes jeg, at jeg havde brug for en opløftende oplevelse, og jeg bookede derfor 30 minutter hos BeeBee til 1000 kroner.

https://annoncelight.dk/showad/349989

Pigen møder mig i døren, og wow. Hun er utroligt smuk. I modsætning til mange andre snyder hun ikke med sine billeder, det er et stort plus i min verden.

Hun er ikke så høj, men hun har en virkelig dejlig krop. Super flotte bryster og et rigtig frækt smil. Det er altid en svær balance at regne ud, hvor "ægte" pigen er, når man trods alt betaler hende, men jeg får indtrykket af, at Bee er meget nede på jorden og super nem at snakke med.

Pengene skifter hænder, og jeg lægger mig ned på sengen. Efter et par minutters massage beder jeg om at ændre gear. Jeg er der ikke for massagens skyld :P

Hun giver et rigtigt godt blowjob, hvor hun holder øjenkontakt en del gange. Hun kommer op at sidde på mig, og det er altså et super flot syn at have foran sig. Hendes bryster vil jeg sige er mellemstore, og hun virker meget indlevende. Jeg tror, at hun både er til det helt bløde og det lidt hårdere, hvis man gerne vil give den lidt gas.

Et par stillinger senere må jeg give op, og hun lader mig lige blive liggende for at sunde mig. Der var ingen stress med tiden eller telefoner, der ringede, som tager sig ud af øjeblikket.

Tiden passede meget godt, og igen på vej ud af døren var der stadig ingen stress eller jag. Alt i alt en super god oplevelse. Hun holder til ikke så langt fra Munke Mose, og stedet er diskret nok til, at man ikke føler sig udsat. Man skal lige ind i en gyde og så videre ind i en baggård. Man går igennem køkkenet, og det kan måske være lidt akavet, hvis man skulle møde en anden kunde. Men man er der trods alt begge to af samme grund :lol:

Hun er en rigtig dejlig pige, så vær nu sød ved hende :)

Pigen 10/10 - Nede på jorden og super sød

Sex 10/10 - Bee er meget fleksibel og er rigtig indlevende

Stedet 7/10

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...