Hop til indhold

Vava - nu heldigvis i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Linket først 

https://annoncelight.dk/showad/350507

Bliver nød til lige at skrive en lille ny anmeldelse af hende, bankmanden der fylder kontanter i automaten får godt nok lidt ekstra at se til,  men vel også det eneste negative.... 

Alt det positive fra min første anmeldelse fra da hun var i Vejle gælder stadig, men den lidt urutinerede pige fra dengang er forsvundet, hendes indlevelse,  glade væsen og fantastisk smukke ydre er der stadig. 

Rigtig dejligt at sexe med, skønt økoblow, fin privat lejlighed, gode badeforhold og stor dobbeltseng at boltrer sig i. 

Det var et dejligt gensyn og helt sikkert flere på vej

Skrevet
  • Author
VikingeKølle skrev, for 8 timer siden:

Desværre er annoncen allerede borte 

Hun skulle bare have et fridage :)

Skrevet

Jeg må stemme i med LarsB. 
Vava hun er altså rigtig sød, pæn, lækker, glad og sjov. 
Blød massage uden særlig pirring, fantastisk blow og en ridetur der blev alt for kort,  for mine øjne og hænder sendte for mange impulser ned til affyringsmekanismen. 
Slank med varm og utrolig blød babyhud, og en petit krop fuldt harmonisk skruet sammen med fyldig barm, rund numse osv. 
Nydelig lejlighed, diskret og god parkering. 
Man skal være hurtig ved havelågen. Hun tager annoncen af når kalenderen er fyldt op

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.