Hop til indhold
Guest Æ tømrer

Kinesisk pige Amy

Recommended Posts

Guest Æ tømrer

Først lige et link: https://annoncelight.dk/showad/348012

Er der nogen der har mødt denne lille sag? Hun lyder frisk i annoncen, men billederne viser ikke meget bortset fra en krop der passer godt på beskrivelsen... Hun reklamerer ikke for massage, derfor opslag herinde.

Vh Æ Tømrer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ tømrer skrev, for 2 timer siden:

Først lige et link: https://annoncelight.dk/showad/348012

Er der nogen der har mødt denne lille sag? Hun lyder frisk i annoncen, men billederne viser ikke meget bortset fra en krop der passer godt på beskrivelsen... Hun reklamerer ikke for massage, derfor opslag herinde.

Vh Æ Tømrer

Hun skriver at hun er her "to please" så mon ikke at hun udøver en form for service ligesom de fleste andre annoncører, med eller uden massage, men det er vel heller ikke et must have på AL 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har før været efterlyst så måske der rent faktisk er nogen der besøgte hende da hun sidst var i Odense. Tænker at det næsten må være samme pige, men kan selvfølgelig ikke være sikker. Hun ser før øvrigt dejlig ud på billederne. :-P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skulle haft besøg af hende denne weekend glæde mig meget til har været sammen med hende 2 gange før hjemme hos mig 

Lørdag blev hun nød til at aflyse og så vi flyttede aftalen til i dag men har ikke hørt fra hende hele dagen så er meget skuffet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MortenJ skrev, den 4.9.2022 at 20:34:

Skulle haft besøg af hende denne weekend glæde mig meget til har været sammen med hende 2 gange før hjemme hos mig 

Lørdag blev hun nød til at aflyse og så vi flyttede aftalen til i dag men har ikke hørt fra hende hele dagen så er meget skuffet 

Har du intet hørt siden Lørdag? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bekendte_Svend skrev, for 2 timer siden:

Har du intet hørt siden Lørdag? 

Nej det har jeg ikke har prøvet at ringe og sms have set frem til at være sammen med hende da det er over et år siden sidste gang 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MortenJ skrev, 1 time siden:

Nej det har jeg ikke har prøvet at ringe og sms have set frem til at være sammen med hende da det er over et år siden sidste gang 

Du skriver siden sidste gang? Findes der anmeldelser af den her GP fra før, som du er bekendt med? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...