Guest Æ tømrer Skrevet 25. August, 2022 Først lige et link: https://annoncelight.dk/showad/348012 Er der nogen der har mødt denne lille sag? Hun lyder frisk i annoncen, men billederne viser ikke meget bortset fra en krop der passer godt på beskrivelsen... Hun reklamerer ikke for massage, derfor opslag herinde. Vh Æ Tømrer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cep011 30 Skrevet 25. August, 2022 Æ tømrer skrev, for 2 timer siden: Først lige et link: https://annoncelight.dk/showad/348012 Er der nogen der har mødt denne lille sag? Hun lyder frisk i annoncen, men billederne viser ikke meget bortset fra en krop der passer godt på beskrivelsen... Hun reklamerer ikke for massage, derfor opslag herinde. Vh Æ Tømrer Hun skriver at hun er her "to please" så mon ikke at hun udøver en form for service ligesom de fleste andre annoncører, med eller uden massage, men det er vel heller ikke et must have på AL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 25. August, 2022 Hun har før været efterlyst så måske der rent faktisk er nogen der besøgte hende da hun sidst var i Odense. Tænker at det næsten må være samme pige, men kan selvfølgelig ikke være sikker. Hun ser før øvrigt dejlig ud på billederne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bekendte_Svend 2 Skrevet 25. August, 2022 Jeg er interesseret i om det er inde eller ude af byen, og hvor diskret stedet er. hvis vedkommende der besøger vil melde det tilbage med lidt info modtages det med kyshånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MortenJ 9 Skrevet 4. September, 2022 Skulle haft besøg af hende denne weekend glæde mig meget til har været sammen med hende 2 gange før hjemme hos mig Lørdag blev hun nød til at aflyse og så vi flyttede aftalen til i dag men har ikke hørt fra hende hele dagen så er meget skuffet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bekendte_Svend 2 Skrevet 6. September, 2022 MortenJ skrev, den 4.9.2022 at 20:34: Skulle haft besøg af hende denne weekend glæde mig meget til har været sammen med hende 2 gange før hjemme hos mig Lørdag blev hun nød til at aflyse og så vi flyttede aftalen til i dag men har ikke hørt fra hende hele dagen så er meget skuffet Har du intet hørt siden Lørdag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MortenJ 9 Skrevet 6. September, 2022 Bekendte_Svend skrev, for 2 timer siden: Har du intet hørt siden Lørdag? Nej det har jeg ikke har prøvet at ringe og sms have set frem til at være sammen med hende da det er over et år siden sidste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bekendte_Svend 2 Skrevet 6. September, 2022 MortenJ skrev, 1 time siden: Nej det har jeg ikke har prøvet at ringe og sms have set frem til at være sammen med hende da det er over et år siden sidste gang Du skriver siden sidste gang? Findes der anmeldelser af den her GP fra før, som du er bekendt med? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg