Hop til indhold

Kinesisk pige Amy

Featured Replies

Skrevet

Først lige et link: https://annoncelight.dk/showad/348012

Er der nogen der har mødt denne lille sag? Hun lyder frisk i annoncen, men billederne viser ikke meget bortset fra en krop der passer godt på beskrivelsen... Hun reklamerer ikke for massage, derfor opslag herinde.

Vh Æ Tømrer

Skrevet
Æ tømrer skrev, for 2 timer siden:

Først lige et link: https://annoncelight.dk/showad/348012

Er der nogen der har mødt denne lille sag? Hun lyder frisk i annoncen, men billederne viser ikke meget bortset fra en krop der passer godt på beskrivelsen... Hun reklamerer ikke for massage, derfor opslag herinde.

Vh Æ Tømrer

Hun skriver at hun er her "to please" så mon ikke at hun udøver en form for service ligesom de fleste andre annoncører, med eller uden massage, men det er vel heller ikke et must have på AL 

Skrevet

Hun har før været efterlyst så måske der rent faktisk er nogen der besøgte hende da hun sidst var i Odense. Tænker at det næsten må være samme pige, men kan selvfølgelig ikke være sikker. Hun ser før øvrigt dejlig ud på billederne. :-P 

Skrevet

Jeg er interesseret i om det er inde eller ude af byen, og hvor diskret stedet er.

hvis vedkommende der besøger vil melde det tilbage med lidt info modtages det med kyshånd :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Skulle haft besøg af hende denne weekend glæde mig meget til har været sammen med hende 2 gange før hjemme hos mig 

Lørdag blev hun nød til at aflyse og så vi flyttede aftalen til i dag men har ikke hørt fra hende hele dagen så er meget skuffet 

Skrevet
MortenJ skrev, den 4.9.2022 at 20:34:

Skulle haft besøg af hende denne weekend glæde mig meget til har været sammen med hende 2 gange før hjemme hos mig 

Lørdag blev hun nød til at aflyse og så vi flyttede aftalen til i dag men har ikke hørt fra hende hele dagen så er meget skuffet 

Har du intet hørt siden Lørdag? 

Skrevet
Bekendte_Svend skrev, for 2 timer siden:

Har du intet hørt siden Lørdag? 

Nej det har jeg ikke har prøvet at ringe og sms have set frem til at være sammen med hende da det er over et år siden sidste gang 

Skrevet
MortenJ skrev, 1 time siden:

Nej det har jeg ikke har prøvet at ringe og sms have set frem til at være sammen med hende da det er over et år siden sidste gang 

Du skriver siden sidste gang? Findes der anmeldelser af den her GP fra før, som du er bekendt med? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.