Hop til indhold

Recommended Posts

Bootypassion skrev, for 9 minutter siden:

Hvem af de 3 ville i vælge hvis i kunne? 

Det skulle være for helhedsoplevelsen. Fra i kommer til I går

https://annoncelight.dk/showad/341654

 

Jeg har besøgt natty. Utrolig smuk og sød. Vil gerne give massage og sørge for man er godt til pas. Men stedet hun er skal man parkere langt væk fra og gå derhen, plus stedet ikke er særlig diskret.

billederne er 100% hende 

Redigeret af TheDude69
Glemte at verificere billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Tanja og Bee...mangler at besøge Natty......måske Natty står for kneppetur i weekenden.

Synes Tanja klart leverer bedste service med megafransk, dyb anal, pussyslide og tungekys ....alt for fuld udblæsning og med i prisen.

Bee var lidt for kedelig til mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 8 timer siden:

Jeg har besøgt natty. Utrolig smuk og sød. Vil gerne give massage og sørge for man er godt til pas. Men stedet hun er skal man parkere langt væk fra og gå derhen, plus stedet ikke er særlig diskret.

billederne er 100% hende 

Hvis man kører mod byen, så kan man dreje lige efter deres sted til højre, og så kan man parkere nede ved en boldplads, ikke langt fra huset

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 26 minutter siden:

Hvis man kører mod byen, så kan man dreje lige efter deres sted til højre, og så kan man parkere nede ved en boldplads, ikke langt fra huset

Var også der jeg parkeret, men det er stadig langt, forhold til mange GP'er har egen parkering foran huset :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været ved både Natty og Bee, så jeg ville helt sikker vælge Tanja, da hun har mange positive anmeldelser.

de 2 andre var jeg ikke imponeret af

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Natty til 30 min. og var desværre lidt skuffet efter besøget..... kedeligt og desværre alt for påtaget skuespil til mig. Hun prøvede at spille sexet, men var alligevel for distanceret og prof til mig.... Natty tændte mig nok bare ikke.

Udseende: 7

Sex, service: 6

Gider ikke komme igen....så min konklusion er stadig, at Tanja overgår Bee og Natty med flere længder i service...en helt anden liga...sammen med Linda som var i Åløkkekvarteret, er Tanja toppen af thaipiger jeg har besøgt.

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, den 25.8.2022 at 19:51:

Var også der jeg parkeret, men det er stadig langt, forhold til mange GP'er har egen parkering foran huset :D

Utrolig så doven man er....det er få hundrede meter! 

Men eller kunne man jo også vælge den 30 minutters parkering næsten ude foran huset....De 25 m kan i vel overkomme ;-). Så at der er dårlige P-muligheder er vist en overdrivelse. Personligt syns jeg huset ligger temmelig diskret, da man er "safe" så snart man går ind mellem husene. Iøvrigt er der mange store træer og buske langs vejen, og der er godt udsyn til vejen så der er rig mulighed for at time til der ingen biler er når man går ind.

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Parkerede på Sdr. Boulevard i de parkeringspladser lige ud til gaden.....gik vel 200 m........så synes ikke der er langt. Stedet ligger også fint diskret med en bagindgang ind til lejligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...