Hop til indhold

Fuglebjerg - helt ok service

Featured Replies

Skrevet

Trængte til et HJ eller økoblow, men ønskede ikke sex eller massage, da det var for varmt. Tog til Fuglebjerg, da jeg ikke kender diskrete steder i Næstved. Og da jeg ikke havde været der før, så ville jeg også gerne lige se pigen og servicen an inden investeringen røg afsted på en FP.

Desværre ville hun ikke give økoblow, men jeg fik et udmærket HJ. Undervejs forsøgte hun hele tiden at overtale mig til sex. Hun insisterede på at jeg rørte hendes bittesmå bryster og smækkede fissen op i hovedet på mig. Masserede dog kun hendes baller - ville ikke overdrive gæstfriheden. Da anstrengelserne ikke bar frugt, satte hun sig overskrævs på mit ben og gnubbede fissen, mens hun hev i sjoveren. Her kunne jeg mærke hun blev våd.

Men helt ærligt, så var det +30 grader uden aircon og jeg ønskede ikke at svede som et vandfald.

Synes efterhånden thaipigerne er meget insisterende på at have sex. De vil ikke rigtig nøjes med at levere massage og HJ. Hvis de ikke lykkedes med at platte sig til 1000 for en halv time, så har de faktisk et par gange tilbudt at ændre servicen til en quickie uden ekstra betaling. De vil åbenbart hellere guffe gren og blive knaldet end at beholde tøjet på og nøjes med at give massage. Måske anser de det som et nemmere stykke arbejde? Jeg synes sgu det er lidt vildt…

Men tilbage til pigen: Super sød, noget topmave, meget små bryster, meget villig og livlig, god røv, rimelig pris og god service. Skjuler intet. Overvejer helt klart at komme igen og give hende “en rusketur”.

https://annoncelight.dk/showad/272078

Skrevet

Hvad er problemet med at svede under sex 

Skrevet
  • Author

He, he, intet… jeg gad bare ikke den dag

Skrevet

Tak for fin anmeldelse :)

Hvem fra stedet servicerede dig? Hendes alder ca.? Din beskrivelse lyder spændende. :) Overvejer klart et besøg hos Tanya nemlig. 

Skrevet
  • Author

kasperbo skrev, den 26.8.2022 at 08:44:

Tak for fin anmeldelse :)

Hvem fra stedet servicerede dig? Hendes alder ca.? Din beskrivelse lyder spændende. :) Overvejer klart et besøg hos Tanya nemlig. 

Fik desværre ikke navnet, men de gange jeg har været forbi har servicen været fin. De skifter dog piger en del er mit indtryk. Tænker ikke du bliver skuffet over ydelsen - hun klagede i hvert fald over de danske mænds lyst til at knalde i 30 graders varme.

Selv om hun virkede meget klar, så er jeg ikke sikker på et knald er 1000-1500 bobs værd. Udbuddet er stort i den prisklasse og der findes en del andre med et bedre udseende over-all.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.