Hop til indhold
Slavefyr

Lærke love haderup

Recommended Posts

Vil lige fortælle om en super fed oplevelse jeg havde med miss lærk i lørdags havde bestilt 3timer som hendes slave hvor jeg blev brugt til at lave praktisk ting for hende og belønningen var at slikke hende ren efter hun havde besøg af hendes gæster og havde tisset og en rigtig lækker afslutning hvor jeg blev brugt til at hjælpe hende med en gæst der ville suttes samtidig med han slikkede hende og ellers bare se på hun blev tilfredsstillede kommer helt sikkert igen takker for en lækker oplevelse miss lærk     kan ikke finde ud af det med link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slavefyr skrev, for 35 minutter siden:

Vil lige fortælle om en super fed oplevelse jeg havde med miss lærk i lørdags havde bestilt 3timer som hendes slave hvor jeg blev brugt til at lave praktisk ting for hende og belønningen var at slikke hende ren efter hun havde besøg af hendes gæster og havde tisset og en rigtig lækker afslutning hvor jeg blev brugt til at hjælpe hende med en gæst der ville suttes samtidig med han slikkede hende og ellers bare se på hun blev tilfredsstillede kommer helt sikkert igen takker for en lækker oplevelse miss lærk     kan ikke finde ud af det med link

https://www.haderuppigerne.com/l%C3%A6rke-love

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...