Hop til indhold

Blonde-Alexxa, kontakt hende nu, du fortryde ikke!

Featured Replies

Skrevet

Synes ikke der har været særligt mange god anmelder den sidste styk tid. :o
Så må jeg lige hjælpe Forum lidt på vej igen.

Blonde-Alexxa

https://nympho.dk/n7409/2674/from-21-8-to-29-8/

Som titel siger, skal du bar kontakt hende nu. Du vil ikke fortryde. Dejligt friske unge pige.

Lært hende at kende i foråret ved hendes første tur til DK. Jackpot! Guld findes derude. Jeg har besøgt hende flere gang igennem det forskellige tur hertil. 
Ja hun er ny i gamet men hun kan lide hvad hun laver. Hun er ivrige og meget engageret. 
Alexxa er kysse glad og er god til det. Hendes standard ydelser er som hun skriver GFE og på ret højt niveau. Hun har et par ekstra ydelser som andre gp’er, andet må nok aftales med hende.

Hun er ret høj og tynd men ikke for tynd. :biggrin: Au natural, som jeg er et stort fan af. Alt stå kniv skarpe på hende.

Hendes personlighed er ret charmerende Og vanedannende. Hun er søde, fræk og meget smilende. En super glad menneske.

Hun deler lejlighed sammen med lige så smukt Matylda. Hun er blevet anmeldt mange gange og kan også anbefales. 
Hvis den en eller anden er ikke nok til din appetit, så kan du mødes sammen med dem begge. 

Ønsker i et super GFE møde sammen med en ung uafhængig pige, skal i henvende jer til hende, inden hun smutter igen. Som I kan regn ud, får Alexxa en stor ja tak fra mig.

Blonde-Alexxa

happy hunting

Redigeret af TT boi
Rettelser

Skrevet

Spot on. Have seen her minimum 2 times since her first visit. She is a GEM 

Skrevet

Vil bare lige smide ind, at jeg havde en trekant med Matylda og Alexxa sidste gang de var i Kbh sammen - det var da skønt, men Alexxa blev ligesom "overdøvet" af Matylda (som er super dejlig, men med en noget uheldig bryst"forbedring").
Efterfølgende tænkte jeg faktisk, at jeg næsten hellere ville have haft Alexxa for mig selv - hun er altså bare pivlækker! og kom måske ikke helt til sin fulde ret i trekanten..

Skrevet

Er lige kommet hjem fra min første (men ikke sidste) trekant med Alexxa og Matylda, og sikke en oplevelse. Modsat ChaserB oplevede jeg faktisk at de begge to var meget på, og de var både søde, sexede og dejlige. Nu har jeg ikke prøvet trekant før, men kan klart anbefale de to piger. De er begge dejlige, selvom Maltyda helt klart er min yndlings, som jeg synes har fået nogle flotte nye bryster. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.